سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/7/30
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: احداث مرکز بهداشتی و درمانی در شأن بخش انگوران و مردم همیشه در صحنه شهر دندی یکی از مطالبات جدی مردم است.


حجت الاسلام حسینی نسب: باید از تیم فوتبال رستگار دندی بعنوان نماینده استان در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حمایت شود. با آماده سازی زمین فوتبال باید از سال آینده بازیهای دور برگشت با میزبانی  شهر دندی برگزار شود.


امام جمعه دندی: چرا در سرشماری در قسمت وضعیت اشتغال، گزینه بیکاری وجود ندارد؟


حجت الاسلام حسینی نسب: کاپیتولاسیون یک نمونه از چهره پلید آمریکاست که به هر جا نفوذ کند، جز جنایت و غارت ثمره دیگری ندارد.


امام جمعه دندی:  عدم تبعیت از دشمن و مبارزه با آمریکا از مصادیق جهاد کبیر است.


حجت الاسلام حسینی نسب: سازمان ملل خادم و مجری مقاصد مستکبران و ظالمان است و حق وتوی پنج کشورنشانگر آن است. باید حداقل همه کشورهای اسلامی یک حق وتو در سازمان ملل داشته باشند.


در آخرین جمعه مهر ماه و نوزدهم ماه محرم نماز جمعه شهر دندی با حضور مردم ولایت مدار و انقلابی بخش انگوران و شهر دندی به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سفر وزیر بهداشت و درمان به شهر دندی و ضمن تشکر از عنایت مسئولان به مناطق محروم گفت: احداث درمانگاه در شأن بخش انگوران و مردم همیشه در صحنه شهر دندی یکی از مطالبات جدی مردم است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه زمینه عملیاتی این مرکز بهداشتی و درمانی فراهم شده ولی شورای شهر و شهرداری باید در اسرع وقت یک زمین مناسب در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دهند.

خطیب جمعه شهر دندی ضمن تشکر از مسئولان استان و شهرستان و بخش بخاطر پیگیری احداث درمانگاه تیپ یک شهری گفت: از شرکت تهیه و تولید که اعتبار اولیه را در اختیار مسئولان قرار داده تشکر می کنیم و امیدواریم با احداث این مرکز یکی از مشکلات مردم عزیز بخش انگوران و شهر دندی برطرف شود.

وی به وضعیت تیم فوتبال رستگار دندی بعنوان نماینده استان زنجان در لیگ دسته سه کشور اشاره کرد و گفت: باید از تیم هم حمایت مادی و هم معنوی شود و مسئولان بخش نیز تلاش کنند با آماده سازی زمین فوتبال، بازیهای میزبانی از سال آینده در شهر دندی برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری گفت: این سیاستها که دربردانده حقوق کشور، کاندیداها و مردم هست باید نصب العین همه خصوصا مجریان و کاندیداها باشد.

امام جمعه دندی با اشاره به سالروز تصویب کاپیتولاسیون و با بیان اینکه کاپیتولاسیون در روابط بین الملل یعنی معاهده هایی که بر اساس آن کشور خارجی در یک کشور دیگر از بعضی از حقوق و امتیازات برخوردار می شود، گفت: با تصویب این قانون عزت ایران و مردم از بین می رفت و اتباع آمریکایی هر جنایتی که می کردند دادگاه ایران حق محاکمه آنها را نداشت.

خطیب جمعه دندی گفت: این چهره پلید آمریکاست که به هر جا نفوذ کند، جز جنایت و غارت ثمره دیگری ندارد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: طبق دستور قرآن، کافران نباید هیچ گونه تسلطی بر مومنان داشته باشند و این قانون بر خلاف دستور قرآنی نیز بود.

امام جمعه دندی با بیان اینکه یکی از مطالبات رهبرمعظم انقلاب جهاد کبیر با دشمنان است گفت: عدم تبعیت از دشمن، مبارزه با آمریکا از مصادیق جهاد کبیر است که آسانترین آن شعار مرگ بر آمریکاست.

خطیب جمعه دندی گفت: آمریکا کشوری است که رئیس جمهور آنها یکی از این دو نفری خواهد بود که در مناظرات انتخاباتی هیچ آبرویی برای همدیگر و کشورشان باقی نگذاشتند.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به آغاز عملیات آزادسازی موصل گفت: موصل بخاطر اهمیتی که دارد داعش این شهر را دارالخلافه خود انتخاب کرده و با آزادسازی آن ضربه مهلکی خواهد خورد البته به شرطی که متحدان دروغین عربی، غربی مبارزه با تروریسم کارشکنی نکنند.

امام جمعه دندی به سالروز تأسیس سازمان ملل اشاره کرد و گفت: سازمان ملل، سازمان همه ملتهاست و باید مدافع مظلومان باشد، خادم و مجری مقاصد مستکبران و ظالمان است.

خطیب جمعه دندی با انتقاد از حق وتوی پنج کشور در سازمان ملل گفت: باید حداقل همه کشورهای اسلامی یک حق رأی و وتو در سازمان ملل داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی نسب به روز آمار و برنامه ریزی اشاره کرد و با تشویق مردم به ثبت نام درسرشماری نفوس و مسکن گفت: هدف از سرشماری اطلاع از آمار مسکن و جمعیت و در کنار آن آمار بیکاران است اما سوال این است که چرا در سرشماری در قسمت وضعیت شغل، گزینه بیکاری وجود ندارد؟

امام جمعه دندی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله سیّد مصطفی خمینی و با گرامیداشت یاد و خاطره امام و فرزندان ایشان گفت: شهید مصطفی خمینی از نظر علمی و سیاسی یک عالم شناخته شده ای بود که بطور مشکوک در نجف به شهادت رسید.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مهر 30
زمان : ساعت 2:48 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377840
بازدید امروز: 182
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا