سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 1394/4/5
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید


امام جمعه شهر دندی:

فرمایشات مقام معظم رهبری همچون چراغی است که تاریکی های مسیر مذاکرات هسته ای را روشن می کند.


حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی، فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام را همچون چراغی دانست که تاریکی های مسیر مذاکرات هسته ای را روشن می کند و گفت: ایران اسلامی به دنبال توافق خوب، یعنی توافقی که عزتمندانه، منصفانه و مطابق با مصالح و منابع ملت ایران تنظیم شود، می باشد.

امام جمعه شهر دندی محدودیت های بلند 12 ساله، ادامه کار تحقیق و توسعه و ساخت و ساز ولغو تحریم های همه جانبه و بازرسی های غیر متعارف از مراکز نظامی را از خطوط قرمز نظام اسلامی دانست.

حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک آغاز هفته قوه قضائیه و گرامی داشت یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش، تضمین حقوق فردی، اجتماعی و تحقق صلح و عدالت و امنیت را از اهداف قوه قضائیه دانست و گفت: با توجه به اینکه تامین امنیت جان و مال و نوامیس مردم از وظایف این قوه است، قوه قضائیه ملجا و پناهگاه مردم می باشد.

خطیب جمعه شهر دندی با اشاره به سالروز ترور مقام معظم رهبری در 6 تیر ماه سال 1360 ترور شخصیت های تاثیر گذار را از توطئه های برنامه ریزی شده گروههای تروریستی دانست.

امام جمعه شهر دندی با اشاره به سالروز مبارزه جهانی با مواد مخدر گفت: با این همه تلاشهای نیروی انتظامی، سال گذشته 550 تن مواد مخدر کشف و 270 هزار نفر به زندان رفته و این یعنی 270 هزار خانواده بی سرپرست مانده اند. امید است واقعا آثار زیانبار آن توسط حوزه های علمیه، دانشگاهها و رسانه ملی در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام حسینی نسب، سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک و به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) از شخصیت این بانوی اسلام تجلیل کرد.

امام جمعه دندی، با اشاره به اهمیت ورزش در اسلام و بیان جملاتی از حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مورد ورزش، از برگزار کنندگان مسابقات ورزشی با عنوان جام رمضان انتقاد کرد و گفت: جوانان فقط یک ماه از سال را می توانند در مساجد حضور یابند که برگزاری مسابقات جام رمضان مانع از این کار می شود.  

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 تیر 5
زمان : ساعت 3:48 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380366
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 144
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا