سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 95/7/23
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: حُکام عربستان جاهلان مُدرنی هستند که حتی در ماه محرم که جنگ و خونریزی حرام است دست از جنایات برنداشتند.

حجت الاسلام حسینی نسب: واردات 2 میلیاردی لوازم آرایشی و پوشاک نامناسب علاوه بر اینکه مُضر اقتصاد کشور است باعث ترویج فرهنگ غربی نیز می شود.

امام جمعه دندی: از همه نهادها و ادارات و جوانانی که در زمینه اقامه نماز ظهر عاشورا در میدان انقلاب شهر دندی همکاری کردند، تشکر می کنم.

در سالروز شهادت امام سجادعلیه السلام نمازجمعه شهر دندی با حضور عزاداران مؤمن و ولایتمدار شهر دندی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام گفت: مُحِب واقعی امام حسین علیه السلام کسی است که در طول سال، زندگی و رفتار و کردارش همگام با اهداف قیام عاشورا باشد.

 امام جمعه دندی با اشاره به جنایات عربستان در یمن گفت: حُکام عربستان جاهلان مُدرنی هستند که حتی در ماه محرم که جنگ و خونریزی حرام است دست از جنایات برنداشتند.

خطیب نماز جمعه دندی با اشاره به تصویب قانون جاستا در مجلس آمریکا مبنی برغرامت گرفتن خانواده ها و بازماندگان حادثه تروریستی یازده سپتامبر گفت: این قانون کاملا نمایشی است و در جهت گرفتن امتیازات بیشتر ازعربستان است چرا که از طرفی آمریکا جهت ادامه جنایات خود در خاورمیانه به نوکری چون عربستان نیاز دارد و از طرفی هم آمریکا می داند عربستان برای حفظ تخت و تاج خود به حمایت آمریکا نیازمند است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: با توجه به جنایات آل سعود و دعا و نفرین خانواده شهدای مِنا و هزینه های اقتصادیی که این جنگ داشته، سقوط آل سعود نزدیک است و دعای همه آزادی خواهان مرگ بر آل سعود است.

امام جمعه دندی به روز صادرات اشاره کرد و گفت: آنچه اقتصاد کشوررا رونق می دهد، تولید داخلی و صادرات است و در این مساله دولت باید موانع را رفع کند و تولید کننده نیز جنس با کیفیت به مشتری بدهد.

خطیب نماز جمعه دندی با بیان اینکه در یکسال اخیر 1250000 نفر به بازار کار معرفی شده اند ولی فقط 742000 نفر مشغول شده اند گفت: این یعنی 500000 نفر به تعداد افراد بیکار اضافه شده است که این مساله دلیل عدم وجود برنامه کلان مدوّن و مشخص از سوی دولت است.

حجت الاسلام حسینی نسب از واردات بی رویه اجناس به کشور انتقاد کرد و گفت: واردات 2 میلیاردی لوازم آرایشی و انواع موبایل و پوشاک نامناسب علاوه بر اینکه مُضر اقتصاد کشور است باعث ترویج فرهنگ غربی نیز می شود.

امام جمعه دندی با گرامیداشت روز پیوند اولیا و مربیان گفت: پیوند مدرسه و خانه و معلمان و والدین در تربیت فرزندان تاثیرگذار است.

خطیب نماز جمعه دندی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت الله اشرفی اصفهانی، و سالروز ارتحال آیت الله مهدوی کنی گفت: آیت الله مهدوی کنی سیاستمداری صادق و منصف و در عین حال در بیان مواضع انقلابی صراحت داشت.

حجت الاسلام حسینی نسب در پایان خطبه های نماز جمعه از همه کسانی که در اقامه نماز ظهرعاشورا در میدان انقلاب شهر دندی همکاری کردند؛ اعم از رئیس شورای اسلامی، رئیس و نائب رئیس ستاد نماز جمعه، نیروهای شهرداری و شهردارمحترم، حوزه مقاومت بسیج و فرمانده محترم، پاسگاه انتظامی بخش انگوران و فرمانده محترم، هیئت امنای مسجد جامع، نیروهای مردمی بویژه جوانان وخانواده هایی آب منازل خود را جهت تجدید وضو در اختیار عزاداران و نمازگزاران قرار دادند، تشکر کرد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مهر 23
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377836
بازدید امروز: 178
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا