سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنرانی در 11 محرم
برچسب ها: اخبار (756)، اهلبیت علیهم السلام (79)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

سقیفه مقدمه عاشورا و عاشورا نتیجه سقیفه است.

ولایت ستیزی  و دین ستیزی از علل وقوع حادثه عاشوراست.

حجت الاسلام حسینی نسب در یازدهم محرم در ادامه بحث شبهای گذشته در مورد عوامل عاقبت به خیری و عاقبت به شرّی گفت: یکی دیگر از عوامل عاقبت به شری انسان ولایت ستیزی است.

امام جمعه دندی با اشاره به جایگاه ولایت بعنوان حاصل رسالت پیامبر گفت: اولین کاری که بعد از پیامبراکرم (ص) کردند این بود که با تشکیل سقیفه امامت و ولایت را کنار گذاشتند.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه اگر سقیفه نبود، عاشورا بوجود نمی آمد و اگر خانه حضرت زهرا(س) را آتش نمی زدند گفت: سقیفه مقدمه عاشورا و عاشورا نتیجه سقیفه است.
امام جمعه دندی با بیان اینکه ولایت ستیزی یکی از عوامل وقوع حادثه کربلاست، گفت: افتخار شیعه این است که هیچ وقت بی سرپرست نبوده و در غیبت کبری نیز همین ولایت بر دوش ولی فقیه است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و امروز بیعت با امام خامنه ای بیعت با امام زمان است.

امام جمعه دندی از دین ستیزی بعنوان یکی از عوامل وقوع حادثه کربلا یاد کرد و با بیان اینکه دین ستیزی به معنای بی روح و بی محتوا کردن دین است، گفت: هر کس با دین اسلام مقابله کند خسرالدنیا وآلاخره می شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان مصادیقی از دین ستیزی گفت: دین بی روح همان دین آل سعود است که در ظاهر نماز هم می خوانند ولی درعمل نوکر آمریکا هستند.
وی با انتقاد از اینکه عده ای مرتکب منکرات می شوند و بعد می گویند قلب انسان سالم باشد، گفت: این حرف نمونه ای از دین ستیزی است چرا که عمل انسان نشانگر سلامت قلب اوست و اگر قلب سالم باشد مرتکب گناه نمی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 95 مهر 22
زمان : ساعت 11:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377822
بازدید امروز: 164
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا