سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه دندی95/7/16
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نوری بود که ظلمت و تاریکی را از بین برد.  

حجت الاسلام حسینی نسب: اولین پیام عاشورا و رمز جاودانگی نهضت حسینی مبارزه با مستکبران و ظالمان است.

امام جمعه دندی: درطول تاریخ، انبیاء الهی و ائمه معصومین(ع) در مقابل مستکبران و ظالمان ایستادند؛ موسی در مقابل فرعون، ابراهیم در مقابل نمرود، خاتم الانبیاء در مقابل ابوجهل ها و ابولهب ها، امیرمؤمنان (ع) در مقابل خوارج و غاضبان خلافت و امام حسین علیه السلام در مقابل یزید.

حجت الاسلام حسینی نسب: امروز نیز ولی امرمسلمین حضرت امام خامنه ای در مقابل تمام مستکبران و ظالمان ایستاده که آمریکا در رأس آنهاست و اگر حسین در کربلا هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ می گفت ملت انقلابی و ولایت مدار ایران نیز به تأسی از شهید کربلا شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر از همیشه سر خواهد داد.

امام جمعه دندی: نباید از دشمن غافل شد، مناظره کاندیداهای آمریکا نشان داد هر گرگی در آمریکا بر سر کار بیاید دشمن نظام اسلامی است. ترامپ و کلینتون با همه اختلافات در دو چیز اشتراک نظر داشتند: اول حمایت از رژیم صهیونیستی دوم دشمنی با ایران.

حجت الاسلام حسینی نسب: مال حرام کوفیان را در مقابل امام حسین(ع) قرار داد لذا باید حقوق بگیران نامشروع برکنار و محاکمه شوند چون این افراد به نظام و مردم رحمی نمی کنند.

 همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نماز جمعه این هفته بخش انگوران وشهر دندی با حضور عزاداران حضرت امام حسین علیه السلام و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین علیه السلام با اشاره به قیام نهضت حسینی گفت: قیام حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام نوری بود که ظلمت و تاریکی را از بین برد. 

امام جمعه دندی گفت: نفس مطمئنهِ راضیه ِمرضیه در سوره مبارکه فجر حضرت امام حسین علیه السلام است که خداوند از آنها راضی و آنها نیز از خداوند راضی هستند.

 خطیب جمعه دندی به تبین قیام امام حسین علیه السلام پرداخت و اظهار داشت: قیام انقلابی حضرت امام حسین علیه السلام برای مبارزه با فساد و امر به معروف و نهی از منکر بود.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: رمز جاودانگی نهضت حسینی ایستادگی در مقابل ظالمان همراه با ایمان راسخ به نصرت الهی بود که خداوند نیز این قیام را جاودانه کرده است.

امام جمعه دندی گفت: اولین پیام عاشورا مبارزه با مستکبران و ظالمان است که شعار امام حسین علیه السلام در مقابل بیعت خواهی یزید این بود: أَلا إِنَّ الدَّعِی بْنَ الدَّعِی قَدْ رَکَزَ بَیْنَ اثْنَتَیْنِ بَیْنَ السِّلَّةِ وَ الذِّلَّةِ وَ هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ: آگاه باشید که فرومایه، فرزند فرومایه، مرا در بین دو راهی  شمشیر و ذلّت قرار داده است و هیهات که ما زیر بار ذلّت برویم». 

خطیب جمعه دندی گفت: در طول تاریخ همیشه در مقابل انبیاء الهی و ائمه معصومین  ظالمان و مستکبرانی بوده اند اما هیچ کدام با مستکبران  سازش نکرده اند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: در مقابل موسی، فرعون، در مقابل ابراهیم نمرود، در مقابل خاتم الانبیاء ابوجهل ها و ابولهب ها، در مقابل امیرمؤمنان (ع) خوارج و غاضبان خلافت و در مقابل امام حسین علیه السلام یزید، اما آنها ایستادند و مقاومت نمودند.

امام جمعه دندی گفت: اکنون نیز ولی امرمسلمین حضرت امام خامنه ای در مقابل تمام مستکبران و ظالمان ایستاده که آمریکا در رأس آنهاست و اگر حسین در کربلا هَیْهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ می گفت ملت انقلابی و ولایت مدار ایران نیز به تأسی از شهید کربلا شعار مرگ بر آمریکا را کوبنده تر از همیشه سر خواهد داد. 

خطیب جمعه دندی گفت: یکی از راههای مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان تجهیز به همه فنون و توان نظامی است و نیروهای مسلح باید روز به روز بنیه دفاعی خود را تقویت کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به بدعهدی های آمریکا گفت: نیروهای نظامی نباید از مکر و حیله فریب خوردگان داخلی و دشمنان نظام اسلامی غافل شوند.

امام جمعه دندی با اشاره به مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا گفت: این مناظره نشان داد هر گرگی در آمریکا بر سر کار بیاید دشمن نظام اسلامی است و ترامپ و کلینتون با همه اختلافات در دو چیز اشتراک نظر داشتند: اول حمایت از رژیم صهیونیستی دوم دشمنی با ایران.

خطیب جمعه دندی به دومین پیام عاشورا اشاره کرد و گفت: حرام خوری و مال حرام انسان را در مقابل امام معصوم قرار می دهد لذا مطالبه ملت انقلابی و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر برخورد با حقوق بگیران نامشروع برای این است که این افراد به نظام و انقلاب نیز رحمی نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز تأسیس تقریب مذاهب اسلامی اشاره کرد و گفت: مهمترین نیاز مسلمان، وحدت و اتحاد است و معنای وحدت این است که مسلمان با تکیه بر مشترکات خود، صف مستحکمی در مقابل دشمنان باشند.

امام جمعه دندی با اشاره به روز جهانی کودک و مقارن آن با همایش شیرخوارگان حسینی گفت: وظیفه والدین تربیت فرزندان حسینی و زینبی است.

خطیب جمعه دندی با اشاره با سرشماری نفوس و مسکن از مردم خواست این مساله را جدی بگیرند و حتما در سرشماری اینترنتی شرکت کنند.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مهر 16
زمان : ساعت 3:32 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380843
بازدید امروز: 121
بازدید دیروز: 236
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا