سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 29/3/1394
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی:

ارتباط دادن همه مشکلات به مذاکرات و لغو تحریم ها علاوه بر اینکه بی تدبیری است، باعث طمع و پررویی دشمنان می شود.

 

 

امام جمعه شهر دندی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ضمن بیان فضائل این ماه عزیز از نیروی انتظامی خواست با کسانی که نسبت به اعتقادات دینی و مذهبی بی حرمتی می کنند و علنا روزه خواری می کنند برخورد نمایند و از قوه قضائیه نیز خواست همسو با نیروی انتظامی در این مساله از نیروی انتظامی حمایت کند.

حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک آغاز هفته قوه قضائیه وظیفه اصلی قوه قضائیه را اقامه قسط و عدل دانست و گفت: توقع از قوه قضائیه این است که عدالت در زندگی مردم ملموس باشد و با مفاسد فرهنگی، اقتصادی برخورد نماید و در رسیدگی به پرونده ها تحت تاثیر جریانات سیاسی قرار نگیرد و قاضی باید بتواند آزادانه رای صادر نماید.

خطیب جمعه شهر دندی با اشاره به مذاکرات هسته ای؛ از کسانی که حل مشکلات را به مذاکرات و لغو تحریم ها گره می زنند انتقاد کرد و گفت: ارتباط دادن همه مشکلات به مذاکرات و لغو تحریم ها علاوه بر اینکه بی تدبیری است، بر خلاف تاکید مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی نیز است و از همه مهمتر باعث طمع و پررویی دشمنان می شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به تشییع 170 شهید غواص و حضور هزاران نفر در تشییع شهداء، گفت: وظیفه ما عمل به وصیت شهداست و یکی از وصایای شهدا حفظ حجاب و عفاف است.

امام جمعه شهر دندی از بحث ورود زنان به ورزشگاههای مردانه انتقاد کرد و گفت: مشکل زنان ورود به ورزشگاه ها نیست و این کار خلاف شرع می باشد و مسئولان باید نظرات مراجع تقلید را تامین کنند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 خرداد 29
زمان : ساعت 3:28 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378897
بازدید امروز: 82
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا