سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/6/26
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: زنده نگهداشتن غدیر به معنای تبعیت از قول، فعل و کردار و رفتار مولای متقیان حضرت علی علیه السلام است.

حجت الاسلام حسینی نسب:رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انقلابی ترین افراد بودند که جان خود را فدای نظام اسلامی کردند.

امام جمعه دندی: حفظ زبان فارسی بعنوان زبان رسمی کشور و در کنار آن حفظ زبان مادری(ترکی) لازم است و استفاده از الفاظ و اصطلاحات بیگانه در گفتار و نوشتار نوعی خودباختگی است.

حجت الاسلام حسینی نسب: اگر نماز جمعه محل طرح مسائل روز نیست پس چیست؟ آیا دفاع از عزت کشور، دفاع از استقلال کشور، هشدار نسبت به نفوذ دشمن که براساس عزتمداری است، اخلاق نیست؟

امام جمعه دندی: مسئولان باید در آماردهی دقت بیشتری کنند و از آمار دروغ و آمارسازی پرهیز کنند چرا که دروغ از گناهان کبیره است.


در دهه ولایت و در آستانه عیدغدیر خم نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان و زنان عاشق اهلبیت علیهم السلام و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: این تهاجم به قصد برانداختن نظام نوپای اسلامی ایران بود اما به برکت ایستادگی و جانفشانی رزمندگان دلیر و شجاع دشمن نتوانست کاری بکند.

 امام جمعه دندی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نظام اسلامی گفت: یکی از درسهای دفاع مقدس این است که باید توان دفاعی خود را روز به روز افزایش دهیم و از نظر توان دفاع قدرتمند شویم.

خطیب جمعه دندی با انتقاد از این گفته که  باید نیروی های نظامی خود را تعطیل کنیم گفت: آیا شخصی که چنین نظری دارد آماده است یکبار بدون محافظ در جامعه حاضر شود؟

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس انقلابی ترین افراد بودند که جان خود را فدای نظام اسلامی کردند.

امام جمعه دندی گفت: انقلابی عمل کردن یعنی مبارزه با استکبار جهانی و نوکر حلقه به گوشش آل سعود که یکی از جلوه های آن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود است.

خطیب جمعه دندی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند:آل سعود شجره ملعونه است که موجب فتنه در جهان اسلام شده است.

حجت الاسلام حسینی نسب به دیدار مسئولان سرشماری نفوس و مسکن با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ارائه آمار صحیح مهم است و برنامه ریزی و تصمیمات بر اساس آمار و اطلاعات انجام می شود.

امام جمعه دندی با بیان اینکه مردم باید با مأموران آمارگیری همکاری نمایند و اطلاعات خود را صحیح و دقیق در اختیار آنها قرار دهند گفت: مسئولان نیز باید در آماردهی دقت بیشتری کنند و از آمار دروغ و آمارسازی پرهیز کنند چرا که دروغ از گناهان کبیره است.

خطیب جمعه دندی با اشاره به جایگاه نماز جمعه و جایگاه مستقل ائمه جمعه گفت: ائمه جمعه مواضع نظام اسلامی را بیان می کنند و در کنار آن از خدمات همه دولت ها حمایت کرده و مشکلات و نقاط ضعف را نیز گوشزد می نمایند.

حجت الاسلام حسینی نسب با انتقاد از اینکه طرح مسائلی چون معاهده AFTF     در نمازجمعه نیست، و نماز جمعه فقط محل بیان اخلاق است، گفت: آیا دفاع از عزت کشور، دفاع از استقلال کشور، مبارزه با نفوذ دشمن که براساس عزتمداری است، اخلاق نیست؟

امام جمعه دندی با تبریک دهه ولایت و عید غدیرخم گفت: عید غدیر از بزرگترین اعیاد مذهبی است و ولایت پذیری از نشانه های افراد متقی می باشد.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه زنده نگهداشتن غدیر در حد چراغانی و برگزاری جشن کار خوبی است اما کافی نیست گفت: زنده نگهداشتن غدیر به معنای تبعیت از قول، فعل و کردار و رفتار مولای متقیان حضرت علی علیه السلام است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به روز شعر و ادب پارسی گفت: حفظ زبان فارسی به عنوان زبان رسمی کشور و حفظ زبان مادری(ترکی) لازم و ضروری است.

امام جمعه دندی با انتقاد از کسانی که در گفتار و نوشتار خود از اصطلاحات بیگانه استفاد می کنند گفت: این کار نوعی خودباختگی و نشانه نفوذ فرنگی دشمن است.

خطیب جمعه دندی با اشاره به سالروز کشتار فلسطینیان در اردوگاههای صبرا و شتیلا گفت:این جنایت یکی از فجایعترین جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی با تبریک ولادت حضرت امام هادی علیه السلام،با اشاره به جشن عاطفه ها از مردم خواست در آستانه آغاز سال تحصیلی به یاری دانش آموزان نیازمند بشتابند.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 شهریور 26
زمان : ساعت 5:53 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379159
بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 248
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا