سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/6/19
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: امام باقر علیه السلام هرگز با مستکبران و طاغوتیان سازش نکرد.

حجت الاسلام حسینی نسب: پیام ولی امرمسلمین  در آستانه حج،  مصداق کامل برائت از مشرکین بود.

حجت الاسلام حسینی نسب: بعد از اجرای برجام و عدم لغو تحریم ها، اکنون با قرارداد ای. اف. تی.اف (fatf ) دولت با دستان خود نهادهای انقلابی را تحریم می کند اما ملت انقلابی و هوشیار در برابر این قرارداد ذلت بار ساکت نخواهد نشست.

امام جمعه دندی: امروز بیعت با امام خامنه ای بیعت با امام زمان(عج) است.

در سالروز شهادت امام پنجم شیعیان حضرت امام محمدباقر علیه السلام نماز جمعه این هفته شهر دندی با حضور مردان و زنان و جوانان مؤمن و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی اقامه شد.

 حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه با اشاره به آغاز مناسک حج گفت: مناسک حج امسال در حالی آغاز می شود که از طرفی حجاج ایرانی بر اساس کینه و دشمنی آل سعود  از حج امسال محروم هستند و از طرفی سالگرد فاجعه منا می باشد.

امام جمعه دندی گفت: در حالی یک سال از فاجعه منا می گذرد که نه کشورهای حادثه دیده واکنش مناسبی داشتند و نه آل سعود ظالم عذرخواهی کرده است.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه نباید این جنایت به سادگی از اذهان پاک شود، گفت: تنها کسی که شجاعانه در مقابل این جنایت فریاد زده و آل سعود را به محاکمه کشیده حضرت امام خامنه ای است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیداربا خانواده های حادثه منا گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: آل سعود این گمراهان روسیاه و این شجره خبیثه ملعونه در این حادثه مقصرند و باید یک کمیته حقیقت یاب مسأله را پیگیری نماید.

امام جمعه دندی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مسلمانان جهان در آستانه حج ابراهیمی گفت: پیام ولی امرمسلمین یک برائت از مشرکین کامل بود.

خطیب جمعه دندی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی خانواده از سوی مقام معظم رهبری گفت: خانواده از منظر اسلامی یک نهاد مقدس است و اگر جامعه سالم و با ایمان می خواهیم باید خانواده های سالمی داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی نسب مساله قرارداد fatf     را مورد بررسی قرار داد و گفت: این مساله از کاپیتولاسیون بدتر است چرا که بر اساس این قرارداد دولت خودمان نهادهای انقلابی را تحریم خواهد کرد.

امام جمعه دندی گفت: برجامی که قرار بود با اجرای آن تمام تحریم ها از روز اول لغو شود که نشد بلکه با این قرارداد سپاه و وزارت اطلاعات و وزارت دفاع حتی برای همکاری با نهادهای دیگر در داخل کشور باید از آمریکا اجازه بگیرد.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی این قرارداد خطرناک باشد، گفت: ملت انقلابی و هوشیار در برابر این قرارداد ذلت بار ساکت نخواهد نشست.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سالروز حادثه 11 سپتامبر گفت: این حادثه ساختگی جهت مقابله با اسلام و نفوذ در خاورمیانه بود که اشغال عراق و افغانستان به این بهانه انجام شد.

امام جمعه دندی به روز عرفه اشاره کرد و گفت: روز عرفه روز شناخت و روز نیایش است و دعای عرفه از بهترین دعاها در این روز است.

خطیب جمعه دندی با اشاره به نهم ذیحجه سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل گفت: کسی که توفیق بیعت با نماینده امام معصوم را نداشته باشد توفیق بیعت با امام معصوم را نیز کسب نمی کند و در زمان حاضر نائب امام زمان(عج) مقام معظم رهبری است و بیعت با امام خامنه ای بیعت با امام زمان(عج) است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به روز عید قربان از این روز بعنوان یک روز بسیار مبارک یاد کرد و گفت: قربانی نفس و گذشت از مال از اعمال مهم این روز است و کسانی که در این روز قربانی می کنند فقرا را فراموش نکنند.

امام جمعه دندی به سالروز وفات آیت الله طالقانی و شهادت آیت الله مدنی دومین شهید محراب توسط منافقین اشاره و یاد این دو عالم انقلابی را گرامی داشت

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه اول و همچنین در بخشی از خطبه دوم با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام باقر علیه السلام و تسلیت شهادت این امام عزیز، به تشریح مبارزات سیاسی و فرهنگی امام پنجم شیعیان پرداخت.

امام جمعه دندی گفت: در بّعد سیاسی حضرت امام باقرعلیه السلام هرگز مستکبران سازش نکرد بلکه با روش های گوناگون با آنها مبارزه کرد.

خطیب جمعه دندی گفت: در بّعد فرهنگی نیز امام باقر علیه السلام مؤسس انقلاب فرهنگی و نهضت فکری است که به تربیت چهارهزار شاگرد پرداخت.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 شهریور 19
زمان : ساعت 4:3 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379115
بازدید امروز: 52
بازدید دیروز: 248
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا