سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/6/12
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: مجلس عروسی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) محل نزول ملائکه بود اما اکثر مجالس عروسی امروزی موجب غضب خداوند می شود.

حجت الاسلام حسینی نسب: عضویت ایران در اتحادیه بین اللملی مبارزه با پولشویی(aftf) باعث تسلط بیگانگان به منابع مالی کشور و موجب نفوذ است. 

امام جمعه دندی: کنسرت های حرام در هیچ شهری نباید برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی نسب: ایجاد فضای دو قطبی در کشور کار صحیحی نیست.

در سالروز شهادت حضرت امام جواد علیه السلام نماز جمعه بخش انگوران با حضور مردم و مسئولان و  به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به حوادث شهریور ماه گفت: شهریور ماه در خاطره ملت ایران ماه پرخاطره ای در مسائل مربوط به انقلاب است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه آیت الله قدوسی دادستان کل کشور و سرتیپ دستجردی  توسط منافقین در این ماه به شهادت رسیده اند، گفت: یکی از بزرگترین فجایع انقلاب اسلامی قیام خونین 17 شهریور است که موجب تسریع در سقوط رژیم پهلوی شد.

خطیب نماز جمعه دندی گفت: هر چند تعداد شهید شدگان این روز مشخص نیست ولی از 4 هزار نفر بیشتر است که به جمعه سیاه معروف شده است.

حجت الاسلام حسینی نسب با انتقاد از کسانی که می خواهند جنایات آمریکا و منافقین فراموش شود، گفت: با این همه جنایات نباید بغض و کینه به دشمن کم شود.

امام جمعه دندی با گرامی داشت رئیسعلی دلواری مبارزه گر استعمار انگلیس گفت: این شهید با در دست گرفتن اسلحه و مبارزه با انگلیس نامی جاویدان از خود به یادگار گذاشت.

خطیب نماز جمعه دندی با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: ازدواج و زندگی حضرت علی و حضرت زهرا علیهماالسلام بهترین الگو برای زوجهای جوان است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: زوج های جوان هم باید در مسائل اخلاقی  ومعنوی و هم باید در تهیه جهیزیه ازدواج بهترین مرد و زن جهان را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه دندی گفت: محفل عقد و عروسی حضرت زهرا و امیرمومنان علیهماالسلام محل نزول ملائکه بود اما مجالس عروس های امروزی باعث خشم و غضب خداوند می شود.

خطیب نماز جمعه دندی گفت: مسئله مهریه و جهیزیه یکی از مشکلات خاواده های امروزی است اما اسلام ناب محمدی مهریه زیاد را نشانه ارزش زن نمی داند.

حجت الاسلام حسینی نسب با انتقاد از چشم و هم چشمی ها در مهریه و جهیزیه گفت: نتیجه این کارها افزایش سن ازدواج جوانان است که اصلا کار صحیحی نیست.

امام جمعه دندی با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه زائران خانه خدا در سال 66 گفت: جرم حجاج کشته شده در سال 66 و 94 برائت از مشرکان بود که در مراسم حج واجب است.

خطیب نماز جمعه دندی به مساله عضویت ایران در اتحادیه بین المللی مبارزه با پولشویی(ftaf    ) اشاره کرد وگفت: با این کار اولا: کلیه اطلاعات مالی کشور در دست بیگانگان قرار می گیرد؛ ثانیا:  هر گونه کمک ایران به هم پیمانان خود ممنوع می شود؛ ثالثا:  نهاد ها و شخصیت های انقلابی مورد تحریم قرار می گیرند؛ رابعا: باعث نفوذ دشمن می شود؛ خامسا: موجب فراموشی دشمنی آمریکا خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: دشمنان بدانند ملت انقلابی ایران هیچ وقت دشمنی آمریکا را فراموش نخواهد کرد و شعار مرگ بر آمریکا بیانگر این مساله است.

امام جمعه دندی با انتقاد از قراردادهای نفتی دولت با بیگانگان گفت: این کار علاوه بر اینکه نوعی عقب گرد است هم باعث تسلط بیگانگان به منابع نفتی شده و هم بر خلاف اقتصاد مقاومتی است.

خطیب نماز جمعه دندی گفت: دولت باید با آغوش باز نظرات منتقدان را بشنود نه اینکه هر بار یک اصطلاح ناشایست در مقابل منتقدان استفاده کند.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه انتقاد و توصیه کارشناسان تحفه ارزشمند به دولتمردان است، گفت: نه منتقدان برجام و نه منتقدان مسائل دیگر بی سواد نیستند.

امام جمعه دندی با انتقاد از ایجاد فضای دو قطبی در جامعه به بهانه های گوناگونِ فرعی و بیهوده گفت: ایجاد فضای دو قطبی در جامعه بخاطر انتخابات است و نباید به این زودی فضای کشور انتخاباتی شود.

خطیب جمعه دندی با اشاره به مساله کنسرت ها گفت: موسیقی حرام و نامشروع در هر شهری که باشد باید لغو شود و وزارت ارشاد نباید این گونه کنسرتها را برگزار کند همانطور که اینگونه موسیقی ها از رادیو و تلویزیون نیز نباید پخش شود.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 شهریور 12
زمان : ساعت 5:57 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381328
بازدید امروز: 144
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا