سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 95/6/5
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: تقدیر از خدمات دولت و در کنار آن نقد منصفانه هدیه مردم به دولت است.

حجت الاسلام حسینی نسب: فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت،  باید نقشه راه دولت برای یک سال آینده باشد.

امام جمعه دندی: حرم به معنای حریم است و مشهد حریم دارد.

حجت الاسلام حسینی نسب: مساله اصلی کشور اقتصاد و معیشت مردم است نه اجرای کنسرت.

امام جمعه دندی: ملت انقلابی هرجناحی که قصد تطهیر منافقین را داشته باشد مثل منافقین از کشور طرد خواهد کرد.

در اولین هفته از شهریورماه نماز جمعه بخش انگوران با حضور مردم و مسئولان و  به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران اقامه شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره هشتم شهریور و باگرامی داشت یاد و خاطره شهدای این روز گفت: سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر یادآور خاطره تلخ در دل ملت ایران است.

امام جمعه  دندی با گرامیداشت هفته دولت و تبریک این هفته به دولتمردان و همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی گفت: پروژه ها و طرحهای خوبی در این هفته افتتاح یا کلنگ زنی شد و در بخش انگوران نیز افتتاح جاده و گازرسانی و ... انجام خواهد شد.

خطیب جمعه دندی گفت: تقدیر از خدمات دولت و در کنار آن نقد منصفانه هدیه مردم به دولت است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه هشتم شهریور بخاطر سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به عنوان روز تروریسم نامگذاری شده، گفت: ایران اصلی ترین قربانی تروریسم است.

امام جمعه  دندی با انتقاد از شعار دروغین مبارزه با تروریسم توسط غرب گفت: تروریسم در نظر سردمداران عبارت است از هر آنچه که منافع نامشروع آنها را تهدید کند و این در حالی است که آنها قاتلان شهیدان رجایی و باهنر، شهید بهشتی ، مردم صبرا و شتیلا، مردم یمن و .. را تروریسم نمی دانند.

خطیب جمعه دندی گفت: واقعا دردآور است که عده ای با اینکه از جنایات منافقین در کشور آگاه هستند، از این گروهگ جنایتکار حمایت می کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه عده ای قصد تطهیر منافقین را دارند گفت: ملت انقلابی هر فرد یا گروه و جناحی که قصد تطهیر منافقین را داشته باشد مثل منافقین از کشور طرد خواهد کرد.

امام جمعه  دندی با اشاره به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری باید نقشه راه دولت برای یک سال آینده باشد.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اقتصاد مسئله اول کشور است، گفت: مساله اصلی اجرای کنسرت نیست و دغدغه عده ای هم نباید این کارها باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب با انتقاد از کسانی که می گویند مشهد بعنوان پایگاه فرهنگی ایران اسلامی حریم ندارد گفت: اصلا معنای حرم به معنای حریم و حفظ حرمت است.

امام جمعه  دندی گفت: تذکر چندباره مقام معظم رهبری در بحث حقوق های نجومی دلیل بر مهم بودن مساله است و نباید به آسانی از آن عبور کرد.

خطیب جمعه دندی به اشاره به 23 ذیقعده روز زیارتی مخصوص امام رضا علیه السلام گفت: این روز روز زیارتی مخصوص امام رضا علیه السلام است و مردم می توانند از دور یا نزدیک با قرائت زیات امام رضا علیه السلام به ثواب زیارت آن حضرت نائل شوند.

حجت الاسلام حسینی نسب به روز بانکداری اسلامی اشاره کرد و گفت: بانکداری اسلامی یعنی رعایت موازین شرعی در بانکها، حفظ حرمت مردم و عدم تعلل در پرداخت وام هایی که حق مردم است.

امام جمعه  دندی به 25 ذیقعده روز دحوالارض(گسترش زمین) اشاره کرد و گفت: روزه این روز برابر با ثواب هفتاد سال عبادت است.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 شهریور 5
زمان : ساعت 4:29 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381334
بازدید امروز: 150
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا