سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی95/5/29
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: هفته دولت فرصتی است برای ارزیابی خدمات دولت.

حجت الاسلام حسینی نسب: حفظ و ارتقای توان دفاعی کشور از ضروریات است.

امام جمعه دندی:ملت انقلابی نه از دشمن غافل است و نه اجازه نفوذ خواهد داد.

حجت الاسلام حسینی نسب: شعار مرگ برآمریکای ملت ایران نشانه انقلابی بودن و مبارزه با نفوذ دشمن است.

نماز جمعه این هفته شهر دندی با حضور مردم ولایی و همیشه در صحنه دندی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به روز صنعت دفاعی گفت: دستور قرآن بر مسلمان این است که در برابر دشمنان آمادگی خود را حفظ کنید.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه غرش موشکهای ایرانی وحشت به جان دشمنان انداخته  گفت: حفظ و ارتقای توان دفاعی کشور از ضروریات است.

 امام جمعه دندی با اشاره به دوم شهریور و آغاز هفته دولت ضمن تبریک این هفته به همه دولتمردان گفت: هفته دولت فرصتی است برای ارزیابی خدمات دولت آن هم بصورت منصفانه و همراه با عدالت.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه در این هفته باید نقاط ضعف و قوت، خدمات و فعالیتها و وعده هایی که عملی نشده همه با هم دیده شود، گفت: سیاه نمایی مطلق و سفیدنمایی مطلق هیچ کدام در مورد خدمات دولت صحیح نیست. 

 حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت توصیه هایی به دولتمردان داشته که توصیه ها می تواند بهترین ملاک برای ارزیابی خدمات دولت باشد.

 امام جمعه دندی گفت: مقام معظم رهبری دولت مردان را به مردمی بودن، مسئولیت را فرصت برای خدمت دانستن، آماردهی واقعی و ملموس، عدم غفلت از دشمن، مواضع انقلابی را صریح بیان کردن، مبارزه با نفوذ دشمن و اهمیت به مسائل فرهنگی و تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی توصیه فرموده بودند که این توصیه ها می تواند ملاک ارزیابی خدمات دولت در هفته دولت باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: الحمدلله ملت انقلابی نه از دشمن غافل است و نه اجازه نفوذ خواهد داد که شعار مرگ برآمریکای ملت ایران نشانه انقلابی بودن و مبارزه با نفوذ دشمن است.

خطیب جمعه دندی با تبریک اقدامات موفق سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در مبارزه با گروه های تروریستی گفت: آمریکا بعد از شکست در مقابل ایران در مسائل سیاسی مثل سوریه، عراق و یمن می خواهد در کشور بحران امنیتی ایجاد کند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: باید با کسانی که زمینه ایجاد بحران و یا تحریک مردم را فراهم می کند برخورد جدی شود نمونه آن باید با عوامل انتشار نوار صوتی متعلق به شخصی که مطرود و معزول امام بود، برخورد جدی شود.

 امام جمعه دندی با دردناک خواندن جنایات عربستان در یمن گفت: تشدید جنایات عربستان در یمن بیانگر شکست سیاسی حکام سعودی در این کشور است خصوصا که مجلس یمن بعد از دوسال وقفه کار خود را آغاز کرده است.

خطیب جمعه دندی با اشاره به فاز جدید همگرایی سه کشور ایران، روسیه و ترکیه گفت: سفر اردوغان به ترکیه و تغییر سیاست خارجی و نزدیکی ترکیه به ایران ، تحولات مثبتی برای منطقه رقم خواهد زد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سالروز آتش سوزی مسجدالاقصی بدست صهیونیست ها و روز جهانی مسجد گفت: مسجد پایگاه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بوده و اکنون نیز باید این مسائل در مساجد پررنگتر باشد.

 امام جمعه دندی گفت: مسجد محل روشنگری مسائل سیاسی و اجتماعی است و اگر رژیم صهیونیستی مسجد الاقصی را آتش می زند بخاطر مبارزه با نقش تأثیرگذار مسجد است.

خطیب جمعه دندی با گرامیداشت روز بزرگداشت علامه مجلسی گفت: خدمات این شخصیت بزرگوار در تاریخ اسلام فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت یادو خاطره آیت الله حائری یزدی موسس حوزه علمیه قم، از فداکاری ها و مبازرات شهید سیدعلی اندرزگو از مبارزان رژیم پهلوی تجلیل کرد.

 امام جمعه دندی همچنین روز پزشک را به همه پزشکان و روز کارمند را به همه کارمندان تبریک گفت.

حجت الاسلام حسینی نسب در پایان از تلاش نیروی انتظامی و پاسگاه دندی به خاطر کشف قرص های ترامادول تشکر کرد.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مرداد 29
زمان : ساعت 2:57 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378954
بازدید امروز: 139
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا