سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همایش هیئت منتظران
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: مقام معظم رهبری در مسائل سیاسی سیاستمدار بی نظیر و در مدیریت و رهبری شخصیتی بی بدیل هستند که رهبری ایشان در فتنه های 78 و 88 و ... دلیل مدعاست.

همایش هیئت منتظران حوزه مقاومت بسیج شهر دندی متشکل از فرمانده هان و بسیجیان خواهر و برادر و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این همایش با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا علیه السلام به تشریح روایت سلسله الذهب پرداخت و گفت: ولایت پذیری به همراه توحید عامل نجات انسان است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه این روایت، بخاطر معصوم بودن همه روایانش به حدیث سلسله الذهب(زنجیره طلا) معروف شده است گفت: امام رضا علیه السلام با این روایت به مسلمانان نشان داد که امام واجب الطاعة خودشان هستند.

وی گفت: یکی از افتخارات شیعیان این است هیچ وقت بی سرپرست نبوده اند و اکنون نیز 1177 سال است که در سایه ولایت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف زندگی می کنند.

 امام جمعه دندی گفت: اکنون که شیعیان در عصر غیبت کبری زندگی می کنند و مستقیما به امام علیه السلام دسترسی ندارند اما طبق سفارش امام زمان (عج) ولایت فقیه بعنوان نائب امام زمان ولایت شیعیان را بر عهده دارد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: مصداق ولایت فقیه در حال حاضر حضرت امام خامنه ای است که بعنوان نائب امام زمان علیه السلام 27 سال است که هدایت جامعه و نظام اسلامی را بر عهده دارد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در مسائل سیاسی سیاستمدار بی نظیر و در مدیریت و رهبری شخصیتی بی بدیل هستند که رهبری ایشان در فتنه های 78 و 88 و ... دلیل مدعاست.

امام جمعه دندی با اشاره به فتنه سال 88 و مدیریت مقام معظم رهبری گفت: با اینکه سیاست نظام اسلامی جذب حداکثری است اما در فتنه سال 88 عده ای خودشان از قطار انقلاب پیدا شدند.

حجت الاسلام حسینی نسب به ویژگی های بسیج اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش ولی امر مسلمین بسیجی کسی است که در هر صحنه ای که نظام اسلامی نیاز داشته باشد، حضور یابد.

وی میعادگاه نماز جمعه را یکی از صحنه های انقلاب دانست و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نماز جمعه قرارگاه فرهنگی است و همه خصوصا جوانان بسیجی باید حضور پرشور داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 95 مرداد 19
زمان : ساعت 12:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378939
بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا