سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 95/5/22
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: معطر شدن بخش انگوران به پرچم حرم رضوی مایه خیر و برکت است.

امام جمعه دندی:بر اساس روایت امام رضا علیه السلام توحید و ولایت پذیری موجب نجات است.

حجت الاسلام حسینی نسب: بازگشت  پیروزمندانه آزادگان در سایه مقاومت و ایستادگی بود. 

امام جمعه دندی: کودتای مرداد سال 32 ثمره خوش بینی به آمریکا بود همانطور که فرجام نافرجام برجام نیز نتیجه اعتماد به آمریکا بود.

حجت الاسلام حسینی نسب: هم پیام کودتای سال 1332 و هم  پیام برجام این است که آمریکا قابل اعتماد نیست.

امام جمعه دندی: واگذاری بهره برداری از میادین نفت و گاز مخالف ماده 2 قانون اجرایی سیاستهای اجرایی اصل 44 است و باعث تضعیف اقتصاد کشور نیز می شود.

حجت الاسلام حسینی نسب: هوشمندی وزارت اطلاعات به عنوان دیده بان نظام باعث خنثی شدن توطئه ها شده است.

در آستانه میلاد حضرت امام رضا علیه السلام نماز جمعه شهر دندی به امامت حجت الاسلام حسینی نسب و با حضور مردم مؤمن و متدین در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

 حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سالروز پیروزی قهرمانانه حزب الله لبنان بر ارتش سرپا مسلح رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه که به عنوان روز مقاومت نامگذاری شده ، گفت: در طول تاریخ تجربه نشان داده که توکل به خداوند و مقاومت و ایستادگی رمز غلبه بر دشمنان است.

امام جمعه دندی با تبریک سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان به ایران اسلامی گفت: بازگشت آزادگان نیز در سایه مقاومت و ایستادگی رزمندگان بود.                              

خطیب جمعه دندی  با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد سال 1332 گفت: دولت مصدق که نفت را بعنوان سرمایه ملی از چنگ بیگانگان آن هم با حمایت آیت الله کاشانی خارج کرد اما اشتباه تاریخی مصدق یعنی اعتماد بر آمریکا  دولت او را سرنگون کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: کودتای مرداد سال 32 ثمره خوش بینی به آمریکا بود همانطور که فرجام نافرجام برجام نیز نتیجه اعتماد به آمریکا بود.

امام جمعه دندی گفت: هم کودتای سال 1332 و هم برجام یک درس و مایه عبرت برای ملت و مسئولان است که آمریکا قابل اعتماد نیست.

خطیب جمعه دندی به اشاره به سفر رئیس جمهور محترم به کشور آذربایجان گفت: ارتباط با کشورهای همسایه سیاست مهم جمهوری اسلامی است و سفر ریاست جمهوری به کشور آذریجان،  تبلیغاتی که بر علیه ایران می شد را خثنی می کند. 

حجت الاسلام حسینی نسب به دیدار رئیس جمهور کشورمان با رئیس جمهور روسیه در حاشیه این سفر اشاره کرد و گفت: این دیدار در حالی که سیاستهای آمریکا و غرب در مقابل روسیه تقابل گونه است یک دیدار مهم و حساس بود.

امام جمعه دندی با انتقاد از قراردادهای نفتی دولت با کشورهای خارجی گفت: واگذاری بهره برداری از میادین نفت و گاز مخالف ماده 2 قانون اجرایی سیاستهای اجرایی اصل 44 است و باعث تضعیف اقتصاد کشور نیز می شود.

خطیب جمعه دندی با اشاره به اعدام فرد جاسوس و شبهاتی در این مورد گفت: جرم این شخص از اول بر اساس اطلاعات سازمان اطلاعاتی کشور مشخص بود و استقبال از او در فرودگاه نیز جهت انحراف تحلیل های آمریکا بود که نشان از هوشمندی سازمان اطلاعاتی کشور است. 

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به دیدار وزیر و مدیران وزارت اطلاعات با رهبرمعظم انقلاب گفت: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند وزارت اطلاعات چشم بینا و بیدار نظام اسلامی است و دیده بانی وزارت اطلاعات موجب خنثی شدن توطئه ها شده است.

امام جمعه دندی با تبریک میلاد امام رضا علیه السلام گفت: طبق روایت سلسلة الذهب ولایت پذیری نشانه ایمان به توحید و موجب نجات از آتش جهنم است.

خطیب جمعه دندی گفت: توحید به شرطی انسان را از عذاب الهی دور می کند که همراه با پذیرش ولایت ائمه معصومین علیهم السلام باشد که اولشان امیرمومنان حضرت علی علیه السلام و آخرشان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است. 

امام جمعه دندی با بیان اینکه مشهد پایتخت فرهنگی کشور است، گفت: لغو کنسرت های غیرمجاز توسط دادستان مشهد قابل تقدیر می باشد و کاش مسئولان مربوطه در شهرستان نیز نسبت به هنجارشکنی های مراسم های عروسی فکری بکنند.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به ورود پرچم معطر و دلنشین حرم رضوی به بخش انگوران و شهر دندی دندی ابراز امیدواری کرد که حضور پرچم متبرک رضوی  مایه خیر و برکت برای بخش انگوران باشد.

امام جمعه ازبخشداری محترم، نیروهای نظامی، انتظامی، پلیس راه و بسیج، رئیس شورای اسلامی،  رئیس ستاد نماز جمعه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شبکه بهداشت، خانواده معظم شهدا، شرکتهای تابعه و صدا و سیمای مرکز زنجان به خاطر همکاری و از حضور پرشور مردم در استقبال از پرچم امام رضا علیه السلام تشکر کرد. 


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مرداد 22
زمان : ساعت 3:49 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379002
بازدید امروز: 187
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا