سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار حلقات صالحین با امام جمعه دندی
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: حلقه های صالحین سربازان جنگ نرم امام خامنه ای هستند.


جمعی از اعضای حلقه های صالحین متشکل از جوانان و نوجوانان  به همراه فرمانده حوزه مقاومت شهید چمران دندی، مسئول بسیج دانش آموزی و مربی حلقه های صالحین به مناسبت دهه کرامت  امروز صبح با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی دیدار کردند.


امام جمعه دندی در ابتدای این دیدار با تبریک دهه کرامت به برخی از ویژگی ها و سیره اخلاقی و رفتاری حضرت امام رضا علیه السلام اشاره کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه دوران جوانی بهترین دوران عمر انسان است، گفت: باید از دوران جوانی در زمینه کسب فضائل اخلاقی استفاده شود.

امام جمعه دندی گفت: حلقه های صالحین باید در زمینه مسائل سیاسی و فرهنگی خصوصا مسائل روز جامعه آگاه باشند.

وی با بیان علت دشمنی های آمریکا با ایران اسلامی بعد از انقلاب گفت: شما باید از علت دشمنی های آمریکا آگاه باشید و بدانید که آمریکا بخاطر اسلامی بودن مان، بخاطر استقلال مان با ما دشمن است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه آمریکا با انقلاب اسلامی ایران مخالف است و مساله هسته ای بهانه است گفت:همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند حتی اگر مسئله هسته ای تمام شود آمریکا مسئله دیگر را بهانه دشمنی با ایران خواهد کردو همانطور که الان موشک های ایران را بهانه قرار داده است.

امام جمعه دندی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمن از اعضای حلقه های صالحین خواست به عنوان سربازان جنگ نرم امام خامنه ای، ضمن شناسایی جنگ نرم دشمن، با آن مقابله کنند.

وی با بیان اینکه اعضای حلقه های صالحین افرادی پاک و صالح هستند، گفت: شما باید در همه مسائل الگوی دیگران باشید و در هر جایی که کشور و نظام اسلامی نیاز دارد حضور فعال داشته باشید.

گزارش تصویری

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 95 مرداد 16
زمان : ساعت 7:17 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378947
بازدید امروز: 132
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا