سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/5/15
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: حضرت معصومه سلام الله علیها بهترین الگو در ولایت پذیری برای مردان و زنان جامعه است.

حجت الاسلام حسینی نسب: براساس روایات دختران حسنه و هدیه الهی و موجب برکت در خانه هستند.

 حجت الاسلام حسینی نسب: مقام معظم رهبری آگاهترین فرد به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور، و در عین حال دلسوزترین فرد نسبت به مشکلات مردم هستند و دغدغه رهبر انقلاب حل مشکلات معیشتی مردم است.

امام جمعه دندی: مهمترین آثار برجام اثبات عهدشکنی آمریکا برای همه گروه های سیاسی کشور است.

حجت الاسلام حسینی نسب: خبرنگار باید بتواند آزادانه و مستقلانه البته منصفانه اخبار و مشکلات  منعکس نماید.


امام جمعه دندی: حمایت آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی در عین حال ادعای مبارزه با سلاح های اتمی دلیل دروغگویی آمریکاست.

 

همزمان با دهه کرامت و در ایام میلاد کریمه اهلبیت حضرت معصومه سلام الله علیها نماز جمعه شهر دندی با حضور عاشقان اهلبیت علیهم السلام و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در هفته جاری گفت: آمریکای خائن در برجام عهدشکنی کرده و برجام هیچ تأثیری در معیشت و اقتصاد مردم نداشته است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه مقام معظم رهبری آگاهترین فرد به مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور، و در عین حال دلسوزترین فرد نسبت به مشکلات مردم هستند، گفت: دغدغه رهبر انقلاب حل مشکلات معیشتی مردم است.

 امام جمعه دندی با اشاره به مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور گفت: از صحبتهای رئیس جمهور استفاده می شود که دولت در بحث حقوق های نامشروع عزم جدی دارد که با این مساله برخورد نماید ولی باید نتیجه آن به اطلاع مردم برسد.

خطیب جمعه دندی در مساله برجام نیز با اشاره به صحبتهای رئیس جمهور گفت: مهمترین آثار برجام اثبات عهدشکنی آمریکا برای همه گروه های سیاسی کشور است.

حجت الاسلام حسینی نسب به  بحران های منطقه خصوصا در سوریه و یمن اشاره کرد و گفت: در سوریه محاصره و بازپس گیری حلب از تصرف داعش، نشانه پیروزی قطعی و پایان بحران سوریه است.

امام جمعه دندی گفت: درمساله یمن نیز توافق انصارالله و کنگره حزب مردمی  باعث انسجام گروهای داخلی یمن شده و مانع دست اندازی حکام عربستان به منافع یمن خواهد شد.

خطیب نماز جمعه دندی با اشاره به روز صنایع کوچک گفت: دولت باید بر اساس شناخت ظرفیت های مناطق، زمینه ایجاد صنایع کوچک را فراهم و از شغلهای کوچک و گروهی حمایت کند که هم اشتغالزایی است و هم در راستای اقتصاد مقاومتی.

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار گفت: خبرنگار باید بتواند آزادانه و مستقلانه البته منصفانه اخبار و مشکلات مردم و منطقه را منعکس نماید.

امام جمعه دندی به سالروز جهاد دانشگاهی اشاره کرد و گفت: دانشگاه ها باید در تولید علم و دانش جهادی عمل کنند و نباید به هر بهانه ای تولید علم کُند شود چرا که تولید علم باعث پویایی و خودکفایی جامعه می شود.

خطیب نماز جمعه دندی  با اشاره به 15 مرداد سالروز حمله شیمیایی آمریکا به هیروشیما و ناکازاکی گفت: در این حمله جنایتکارانه بیش از 160 هزار کشته و مجروح شدند و اینکه آمریکا هم از دارنده سلاح کشتار جمعی حمایت کند و هم ادعای مبارزه با سلاح های اتمی داشته باشد، قابل جمع نیست و نشانه دروغگویی آمریکاست.

حجت الاسلام حسینی نسب با اگرامیداشت سالروز شهادت خلبان شهید عباس بابایی و آزاده سرافراز حسین لشکری گفت: تجلیل و خدمات رسانی و پیگیری مطالبات خانواده شهدا وظیفه همگانی است و امتیازاتی که به این عزیزان داده شده در مقابل فداکاری ها و جانفشانی های این عزیزان خیلی کم ارزش است.

امام جمعه دندی گفت: با این امتیازات و خدمات به خانواده شهدا در مسائل اقتصادی کشور مشکلی بوجود نمی آید مشکلاتی اقتصادی را حقوق بگیران میلیونی بوجود می آورند که تازه مسئولی آنها را از ذخائر انقلاب می شمارد!!!

خطیب نماز جمعه دندی با گرامیداشت دهه کرامت و تجلیل از امامزادگان، روز بزرگداشت حضرت صالح بن موسی الکاظم و حضرت احمد بن موسی الکاظم(شاهچراغ) را گرامی داشت.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه اول نماز جمعه نیز با گرامیداشت دهه کرامت گفت: ملت ایران باید مدیون و سپاسگزار حضرت امام کاظم علیه السلام باشند چرا که در پناه فرزندان این امام عزیز زندگی می کنند.

امام جمعه دندی با اشاره به ولادت کریمه اهلبت حضرت معصومه سلام الله علیها، ولایت مداری را از ویژگی بارز حضرت معصومه(س) عنوان کرد و گفت: این حضرت بهترین الگو در ولایت پذیری برای مردان و زنان جامعه است.

خطیب نماز جمعه دندی با اشاره به عفت و حجاب حضرت معصومه سلام الله علیها و گرامیداشت روز دختر گفت: براساس روایات دختران حسنه و هدیه الهی هستند و موجب برکت در خانواده می شوند.

امام جمعه دندی گفت: بر اساس روایات نشانه بد قدمی زن این است که مهریه اش زیاد باشد و نشانه خوش قدمی زن این است که اولین فرزندش دختر باشد. 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مرداد 15
زمان : ساعت 3:38 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381274
بازدید امروز: 90
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا