سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 95/5/8
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: شیعه واقعی امام صادق علیه السلام کسی است که مایه زینت ائمه معصومین باشد و با اعمال و کردار خود موجبات خشنودی ائمه معصومین را فراهم کند.

امام جمعه دندی:
ادعای حقوق بشر توسط آمریکا از لطیفه های خنده دار روزگار  است.

حجت الاسلام حسینی نسب:
آمریکا باید از اینکه ادعای حقوق بشر می کند، خجالت بکشد. مرگ بر آمریکا و  مرگ بر حقوق بشر آمریکایی! 

خطیب نماز جمعه دندی: افشای اطلاعات محرمانه توافق هسته ای دلیل بر بی اعتماد بودن آمریکاست.

 

در آستانه سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه السلام، نماز جمعه شهر دندی با حضور نمازگزاران مؤمن و ولایی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزارشد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به آغاز هفته حج گفت: هفته حج در حالی آغاز می شود که بهترین فرزندان اسلام یعنی ملت ایران بخاطر کارشکنی عربستان از حضور در سرزمین وحی محروم هستند.

 امام جمعه دندی با انتقاد از عربستان بخاطر عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی گفت: نتیجه این روابط نوکری رژیم جنایتکار، بستن راه حج و قربانی شدن آرمان فلسطین است.

خطیب جمعه دندی با اشاره به  درز اطلاعات محرمانه هسته ای گفت: با اینکه توافق را محرمانه می دانستند و حتی مردم را نیز از مذاکرات آگاه نمی کردند، آمریکا از آن آگاه بود و افشای آن دلیل بر بی اعتماد بودن آمریکاست.

حجت الاسلام حسینی نسب به بحث حقوق های نجومی و نامشروع اشاره کرد و گفت: پیگیری و برخورد با متخلفان یک مطالبه عمومی است و هر سه قوه باید به وظائف قانونی خود عمل کنند.

 امام جمعه دندی گفت: قوه مقننه باید راهکارهای قانونی برای جلوگیری از چنین فســـادهایی را تدارک ببیند. علاوه بر این باید قوانینی که زمینه ساز برخی از این فسادها و دریافتهای نامشـــروع بوده اند، اصلاح و بازبینی نماید.

خطیب جمعه دندی گفت: قوه مجریه نیز باید گزارشـــی روشن و صریح از اقدامات خود در برخـــورد با دریافت کنندگان این اموال نامشروع ارائه کند و قوه قضائیه نیز با متخلفان و مفسدان برخورد نماید.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به روز حقوق بشر اسلامی گفت: هیچ مکتبی به قدر اسلام، ارزش و کرامت انسان را والا نمی داند و اصل تکریم یکی از اصول اسلامی است که جز در سایه دین اسلام محقق نمی شود.

 امام جمعه دندی ادعای حقوق بشر توسط آمریکا را از لطیفه های خنده دار روزگار عنوان کرد و گفت: آمریکای هیروشیما، گوانتانامو و آمریکای ابوغریب و حامی رژیم صهیونیستی و منافقین باید از اینکه شعار حقوق بشر می دهد خجالت بکشد.

خطیب جمعه دندی با اشاره به سالروز نهضت مشروطه گفت: مشروطه یک عبرت است و اگر مقام معظم رهبری به انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن تاکید می فرمایند برای خاطر این است که اگر روحانیت و افراد انقلابی کنار گذاشته شوند همان بلایی که بر سر مشروطه آمد بر سر انقلاب نیز خواهد آمد.

حجت الاسلام حسینی نسب حذف علمای مجاهد شیعه درمنطقه را از اهداف شوم آمریکا دانست و گفت: ایستادگی علما و روحانیون دلیل دشمنی مستکبران است.

 امام جمعه دندی با گرامیداشت روز جهانی شیر مادر گفت: شیرمادر کاملترین و بی بدیلترین تغذیه برای نوزاد است که سرشار از نعمت، رحمت، بهداشت و درمان است.

خطیب جمعه دندی روز اهدای خون را اهدای زندگی دانست و گفت: کمک به همنوع از دستورات اسلام است که اهدای خون یک نمونه آن است.

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورا یکی از نهادهای انقلابی است که خدمات زیادی انجام داده و برگزاری مناسبتهای انقلابی و راهپیمایی دشمن شکن یکی از خدمات شورای هماهنگی است.

امام جمعه دندی با گرامی داشت روز برزگداشت شیخ اشراق، سالروز شهادت شیخ فضل الله نوری و آیت الله مشکینی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم را تسلیت گفت.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه اول نماز جمعه نیز با اشاره به سالروز شهادت امام صادق علیه السلام گفت: شیعه واقعی امام صادق علیه السلام کسی است که مایه زینت ائمه معصومین باشد و با اعمال و کردار خود موجبات خشنودی ائمه معصومین را فراهم کند.

امام جمعه دندی گفت: اعمال ما هر هفته دوشنبه و پنج شنبه به ائمه معصومین عرضه می شود و با طوری عمل کنیم که وقتی پرونده هفتگی ما به محضر امام صادق علیه السلام رسید موجب شرمندگی برای مان نباشد.


 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 مرداد 8
زمان : ساعت 6:59 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381286
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا