سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 95/4/25
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: حضور عربستان در کنفرانس منافقین و تعریف و تمجید از سرگرده منافقین توسط یک شاهزاده عیاش و معتاد و خواستار سرنکونی نظام اسلامی ایران نشانگر دشمنی علنی عربستان با ایران است.

حجت الاسلام حسینی نسب:وزرات خارجه باید پاسخ گستاخی های فرانسه و رژیم آل سعود را بدهند و بداند که ملت پشتیبان مسئولان انقلابی خواهد بود.

امام جمعه دندی: در یک سالگی توافق هسته ای، مسئولان مربوطه باید یک گزارش منصفانه و واقعی از این توافق ارائه دهند.

خطیب نماز جمعه دندی: تصویب عدم خرید آب سنگین از ایران توسط  مجلس آمریکا و عهدشکنی ها در برجام یک دلیل از هزاران دلیل دشمنی آمریکا با ایران اسلامی است.
امام جمعه دندی: شورای نگهبان پاسدار اسلام و ارزشهای اسلامی و ضامن بقای اسلامیت و جمهوریت نظام است. 

 نماز عبادی سیاسی و وحدت آفرین جمعه این هفته شهر دندی با حضور مردم مؤمن و متدین و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به مساله حقوق های غیر قانونی و سوء استفاده های نامشروع از موقعیت ها و منصب ها گفت: دستگاه های نظارتی بدون توجه به جناح سیاسی باید متخلفان و مفسدان را مجازات نمایند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه اموال نامشروع و غیرقانونی برداشته شده باید به بیت المال برگردد، گفت: اشرافی گری با حکومت اسلامی سازگار نیست و نتیجه برخوردها و مجازات ها باید به مردم اطلاع داده شود.

خطیب جمعه دندی با اشاره به کنفرانس منافقین در فرانسه گفت: فرانسه و آمریکا که ادعای مبارزه با تروریسم دارند با دعوت و حمایت از قاتلان 17 هزار ایرانی بی گناه دشمنی خود با ایران را نشان دادند.

حجت الاسلام حسینی نسب به حضور ترکی الفیصل شاهزاده عیاش و معتاد سعودی در این کنفرانس که با مدح و تعریف از سرکرده منافقین ، خواستار سرنگونی نظام اسلامی ایران شد، اشاره کرد و گفت: هر چند منافقین یک گروه مرده برای ایران اسلامی محسوب می شوند اما حمایت عربستان از آنها نشانگر دشمنی عربستان با ایران اسلامی است.

امام جمعه دندی گفت: از وزارت خارجه می خواهیم پاسخ گستاخی های فرانسه و رژیم آل سعود را بدهند و بدانند که ملت پشتیبان مسئولان انقلابی خواهد بود.

خطیب جمعه دندی به یک سالگی توافق هسته ای ایران با گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: مسئولان مربوطه باید یک گزارش منصفانه و واقعی از این توافق ارائه دهد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت:  تناقض گویی همین چند روز پیش مسئولان مربوطه دلیل بر مبهم بودن توافق از یک طرف و عهدشکنی آمریکا از طرف دیگر است.

امام جمعه دندی با انتقاد از گره زدن مشکلات اقتصادی به برجام گفت: زمانی که منتقدان و دلسوزان تذکر می دادند که مشکلات اقتصادی ارتباطی به برجام ندارد ولی عده ای برجام را فتح الفتوح می دانستند الان خود دچار مشکل شده اند.

خطیب جمعه دندی گفت: اگر بگویند تحریم ها لغو نشده یک مشکل و اگر بگویند تحریم ها لغو شده یک مشکل دیگر دارد چون طبق وعده ای که داده بودند باید وضع اقتصادی مردم نیز بهتر می شد که واقعیت چیز دیگری است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه چه ما آمریکا را دشمن بدانیم چه به او اعتماد کنیم آمریکا دشمنی خود را کرده و خواهد کرد گفت:  تصویب عدم خرید آب سنگین از ایران توسط نمایندگان آمریکا یک دلیل از هزاران دلیل بر دشمنی آمریکاست.

امام جمعه دندی گفت: یکی از نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا گفته با براندازی نظام سوریه و حکومت بشار اسد راه حمله برای ایران هموار می شود و این نیز یک دلیل دیگر از دشمنی آمریکا با ایران اسلامی است.

خطیب جمعه دندی گفت: البته آزاد سازی حلب در سوریه توسط نیروی های مقاومت ضربه ای محکم بر داعش و حامیان آنها وارد کرده که تحلیلگران سیاسی پایان جنگ در حلب را به معنای پایان جنگ در سوریه می دانند.

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان پاسدار اسلام و ارزشهای اسلامی و ضامن بقای اسلامیت و جمهوریت نظام است.

امام جمعه دندی به قیام مردم ایران در سی تیرماه به رهبری آیت الله  سید ابوالقاسم کاشانی اشاره کرد و گفت: نقش علما در دوران انقلاب و بعد از آن برکسی پوشیده نیست و شهادت علمای برجسته در این راه بیانگر پیشگامی علما در صحنه های قبل و بعد از انقلاب است.

خطیب جمعه دندی به سالروز پذیرش قطعنامه 598 شورای ملل متحد از سوی ایران اشاره کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام یکی از دلائل صدور این قطعنامه بود که حضرت امام ره با عنوان جام زهر از آن یاد کرد.

وی در پایان سالروز شهادت حضرت حمزه (ع) و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی را تسلیت گفت و با گرامیداشت  روز بهزیستی و تامین اجتماعی از خدمات رسانی به معلولان قدردانی کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 تیر 25
زمان : ساعت 3:17 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378100
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 76
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا