سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 95/4/18
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: طرفداری از فتنه گران و در عین حال ادعای حمایت از نظام و رهبری قابل جمع نیست.

حجت الاسلام حسینی نسب: کسانی که ادعای طرفداری از امام،  نظام و ولایت فقیه دارند، باید موضع خود را نسبت به فتنه گران صریح و روشن بیان کنند.

امام جمعه دندی: حقوقهای نجومی بازی با حیثیت نظام و جرم است و باید با سوء استفاده کنندگان از بیت المال و اشرافی گری ومفسدان اداری و اقتصادی برخورد شود.

حجت الاسلام حسینی نسب:برداشتن چادر اولین مرتبه بی حیایی و بی عفتی است و گرفتاری در فرهنگ بی بند و بار غربی است.

امام جمعه دندی: اگر غرب به چادر حمله می کند، با برداشتن چادر نیز آنها دست از تبلیغات خود بر نمی دارند چون هدف آنها ایجاد بی بند و باری در جامعه است.

حجت الاسلام حسینی نسب: وهابیت با شعائر اسلامی مخالف است  که تخریب حرم ائمه بقیع، بستن راه مکه و جنگ نیابتی در منطقه نمونه هایی  از آنهاست.


نماز وحدت بخش و دشمن شکن عبادی سیاسی جمعه شهر دندی در اولین جمعه ماه شوال به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان گفت: طرفداری از فتنه گران و در عین حال ادعای حمایت از نظام و رهبری با انقلابی بودن افراد سازگار نیست و دو مساله متضاد با هم قابل جمع نیستند.

امام جمعه دندی گفت: کسانی ادعای طرفداری از امام و نظام و ولایت فقیه دارند، باید موضع خود را نسبت به فتنه گران صریح و روشن بیان کنند.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند که من نسبت به فتنه حساس هستم گفت: چطور عده ای از فتنه گران حمایت می کنند در حالی که آنها از کار خود پشیمان نیستند؟ چطور از آنان حمایت می کنند در حالی که هدف آنها اصل نظام و ارزشهای اسلامی بود؟

حجت الاسلام حسینی نسب با تاکید بر اینکه حقوقهای نجومی بازی با حیثیت نظام و جرم است، گفت: باید با سوء استفاده کنندگان از بیت المال و اشرافی گری ومفسدان اداری و اقتصادی برخورد شود.

امام جمعه دندی به انقلابی ماندن همه نهادها، تشکلها و مسئولین تاکید کرد و گفت: باید در همه جا خصوصا در دانشگاه ها با میدان دادن به تشکلهای انقلابی آنها را تقویت کرد.

خطیب جمعه دندی با اشاره به اینکه غرب به دنبال منافع خود و ترویج فرهنگ خود در ایران اسلامی است، گفت: گرایش به غرب در هیچ یک از مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با عقل و منطق سازگار نیست.

حجت الاسلام حسینی نسب با انتقاد از توافق بانک مرکزی با سازمان اف. ای. تی گفت: این سازمان در سال 2007 ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و حال با توجه به اینکه منظور و تعریف ما با آنها در مساله تروریسم، پولشویی و ... 180 درجه متفاوت است،  مسئولان مربوطه باید شفاف سازی کنند که آیا در این باره به تعریف مشترک رسیده اند یا نه؟

امام جمعه دندی گفت: اگر بدون رسیدن به یک نقطه مشترک این توافق امضا شده، باید علاوه بر دست برداشتن از حمایت محور مقاومت، حتی از تولید موشک نیز باید دست برداریم و ملت انقلابی زیر بار این کار نخواهد رفت.

خطیب جمعه دندی با اشاره به 23 تیر سالروز پایان دادن به فتنه سال 78 گفت: بعد از ارتحال حضرت امام ره دشمن برای هر ده سال یک فتنه برنامه ریزی کرده که القاء یأس و اختلاف در خرداد 68، فتنه کوی دانشگاه و قتل های زنجیره ای در سال 78 و فتنه سال 88 سه فتنه مهم و طراحی شده دشمن بود که ملت با بصیرت با حضو خود فتنه گران را رسوا کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز حمله رضاخان پهلوی به مسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه رضاخان طرح دین زدایی را آغاز کرد، زنان مسلمان را به پوشیدن کلاه به جای چادر مجبور می کرد که مردم انقلابی در اعتراض به این توطئه آمریکایی در مسجد گوهرشاد تجمع کردند و با حمله ناجوانمردانه رژیم شاه روبرو شدند.

امام جمعه دندی گفت: این روز بخاطر مقابله با طرح دین زدایی رژیم شاه به روز عفاف و حجاب نامگذاری شده و حجاب نشانه شخصیت و جایگاه والای زن است.

خطیب جمعه دندی گفت: برداشتن چادر اولین مرتبه بی حیایی و بی عفتی است و چادر بهترین نوع حجاب است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: برداشتن چادر از سر بدون مشخص بودن مرز آن با فرهنگ غربی، افتادن در دامن فرهنگ بی بند و بار غربی است.

امام جمعه دندی گفت: مطمئن باشید اگر غرب به چادر حمله می کند، با برداشتن چادر نیز آنها دست از تبلیغات خود بر نمی دارند چون هدف آنها ایجاد بی بند و باری در جامعه است.

حجت الاسلام حسینی نسب با تسلیت سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه مظلوم بقیع توسط گروه وهابیت گفت: وهابیت با شعائر اسلامی مخالف است و هیچ فرقی بین آل سعود و رژیم پهلوی وجود ندارد.

 امام جمعه دندی گفت: این گروه منحرف یک روز بقیع را تخریب می کند، یک روز فاجعه منا را ایجاد می کند، امروز نیز به جنگ نیابتی در منطقه می پردازد و راه مکه را به روی حجاج ایرانی می بندد که همه اینها نشانه نوکری عربستان برای آمریکاست.

خطیب جمعه دندی با اشاره به سالروز آغاز جنگ 33 روزه  رژیم صهیونیستی با حزب الله لبنان گفت: شکست رژیم صهیونیستی تا به دندان مسلح در مقابل حزب الله لبنان، افسانه شکست ناپذیری این رژیم را از بین برد.

حجت الاسلام حسینی نسب کشف توطئه کودتای نوژه در سال 1359 شمسی را یک نمونه نصرت الهی از انقلاب عنوان کرد و با اشاره به روز ادبیات کودک و نوجوان از خانواده ها خواست فرزندان خود را با ادبیات اسلامی و فرهنگ دینی آشنا کنند.  




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 تیر 18
زمان : ساعت 3:32 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378108
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 76
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا