سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز عیدفطر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: اتمام روزه بستگی به پرداخت زکات فطره است.

حجت الاسلام حسینی نسب: حمایت ایران از محور مقاومت، حمایت از سربازان خط مقدم مقابله با دشمن است و مقابله با دشمن در بیرون مرزها بهترین و موفقترین نوع مقابله است.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه های نماز عید فطر با تبریک عید سعید فطر خصوصا به جوانان و روزه اولی ها گفت: ماه رمضان با همه برکات و فضائلش تمام شد و امروز عید کسانی است که خداوند طاعات و عبادات آنها را قبول کرده است.

 امام جمعه دندی به وجوب زکات فطره اشاره کرد و گفت: اتمام روزه بستگی به پرداخت زکات فطره است.

حجت الاسلام حسینی نسب به دلائل حمایت ایران از محور مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: سه نوع جنگ و مقابله با دشمن وجود دارد که مقابله با دشمن در بیرون مرزها بهترین و موفقترین نوع آن است.
خطیب نماز عید فطر گفت: اگر کشوری منتظر بماند تا دشمن وارد کشور شود در اینصورت جنگ شهری آغاز می شود و همه موظفند با دشمن مقابله کنند و الا دشمن با هجوم به خانه ها افراد خانه را کشته یا اسیر خواهد کرد.

امام جمعه دندی گفت: طبق فرمایش حضرت علی علیه السلام مردمی که در خانه هایشان بنشینند تا دشمن سراغ شان آید قطعا ذلیل و خوار می شوند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: فلسطین، لبنان و سوریه در خط مقدم مبارزه به کفر و استکبار هستند و ایران اسلامی بعنوان سربازان فداکار از آنها حمایت می کند.

وی  با بیان اینکه اشغال عراق، فلسطین، سوریه جهت در محاصره قرار دادن ایران اسلامی است، گفت: طبق فرمایش پیامبر اسلام هر کس صدای مظلومی را بشنود و به او کمک نکند مسلمان نیست.

امام جمعه دندی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شرایط امروز شرایط جنگ احزاب است و تمام کفر در مقابل اسلام ایستاده و قطعا پیروز نهایی اسلام  و مسلمانان خواهد بود.

وی گفت: تخریب محور مقاومت یک توطئه سوخته است چرا که فتنه گران در سال 88 در این توطئه نیز از ملت انقلابی سیلی خورند و هیچ غلطی نتوانستند بکنند تا چه رسد به دار و دسته های جاهل و ناآگاه امروزی آنها.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 95 تیر 16
زمان : ساعت 1:13 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380978
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 211
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا