سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 95/4/11 + تصاویر
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:فلسطین مساله اول جهان اسلام است.

حجت الاسلام حسینی نسب: ننگ عادی سازی روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی هیچ وقت از پیشانی دولتمردان ترکیه پاک نخواهد شد.

امام جمعه دندی: جدول جنایتهای آمریکا پر شده و نقاب از چهره گرگ صفت آمریکا کنار رفته است.

حجت الاسلام حسینی نسب: دستگیری تروریست ها یک بار دیگر آمادگی و هوشیاری سربازان گمنام  امام زمان (عج) را به نمایش گذاشت.


در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان نماز جمعه شهر دندی با حضور پرشورمردم ولایی و انقلابی و به  امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه این شهر برگزارشد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان بعنوان روز قدس گفت: راهپیمایی امروز نشان داد که فلسطین بعد از 70 سال مساله اول جهان اسلام است و تنها نیست.

امام جمعه دندی گفت: مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل یک دعاست که با زبان روزه گفته می شود و دعای مظلوم را خداوند مستجاب می کند.

خطیب جمعه دندی به خیانت ترکیه در آستانه روز قدس مبنی بر عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این ننگ هیچ وقت از پیشانی دولتمردان ترکیه پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام حسینی نسب به روز افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و با برشمردن جنایت آمریکا خصوصا در تیر ماه دهه 60 گفت: شعار حقوق بشر یک رسوایی برای آمریکای جنایتکار است و آمریکا باید از ملتهای مظلوم خجالت بکشد.

امام جمعه دندی با اشاره به جنایتها و حمایتهای آمریکا از رژیم صهیونیستی، عربستان، آل خلیفه و داعش گفت: جدول جنایتهای آمریکا پر شده و نقاب از چهره گرگ صفت آمریکا کنار رفته است.

خطیب جمعه دندی گفت: اگر آمریکا واقعا به حقوق بشر احترام قائل است، مگر مردم عراق، بحرین، یمن، سوریه و فلسطین بشر نیستند؟ پس کجایند مدعیان حقوق بشر؟

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: ملتهای مظلوم در مقابل شعار دروغین حقوق بشرآمریکا، شعار مرگ بر آمریکا سر خواهند داد.

امام جمعه دندی با اشاره به اقدامات قابل تقدیر سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و دستگیری گروه های تروریستی گفت: وزارت اطلاعات با دستگیری تروریست ها که قصد بمب گذاری در 50 نقطه کشور را داشتند، یک بار دیگر اقتدار و هوشیاری خود را به نمایش گذاشت.

خطیب جمعه دندی ضمن تقدیر از تلاشها و مجاهدتهای سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف گفت: همه مردم باید یک عنصر اطلاعاتی باشند و موارد مشکوک را سریعا گزارش دهند. 

حجت الاسلام حسینی نسب به مسائل بحرین اشاره کرد و گفت: سلب تابعیت عالم مجاهد شیخ عیسی قاسم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هم حماقت است و هم بلاهت و بیانیه سردار سلیمانی در این باره دفاع از مظلوم است.

امام جمعه دندی به روز بزرگداشت علامه امینی صاحب کتاب الغدیر اشاره کرد و گفت: کتاب الغدیر سند مظلومیت امیرمومنان حضرت علی علیه السلام است.

خطیب جمعه دندی به روز قلم اشاره کرد و گفت: قلم اگر در راستای هدایت باشد و از حق و مظلوم دفاع کند ارزشمند است. 

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به روز مالیات و با بیان اینکه مالیات در طول تاریخ اسلام بوده، گفت: هر کسی که در جامعه اسلامی و امکانات آن استفاده می کند باید در تامین هزینه های آن سهیم باشد.

امام جمعه دندی روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت.

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 تیر 11
زمان : ساعت 4:18 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380958
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 211
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا