سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منتخب خطبه های نماز جمعه شهر دندی 1394/3/22
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

  امام جمعه شهر دندی:

دشمن بعد از شکست در جنگ نظامی و اقتصادی به جنگ فرهنگی روی آورده است ولی جوانان ایران اسلامی با الگو قرار دادن رفتار و کردار علوی و فاطمی در این جنگ نیز پیروز خواهند شد.    

امام جمعه شهر دندی با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی گفت: دشمن بعد از شکست در جنگ نظامی و اقتصادی به جنگ فرهنگی روی آورده است ولی جوانان با الگو قرار دادن رفتار و کردار علوی و فاطمی در این جنگ نیز پیروز خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به ماجرای کاپیتولاسیون که در زمان پهلوی دوم و نخست وزیری حسنعلی منصور تصویب شد، گفت: طبق این قانون مستشاران و کارمندان و اتباع آمریکایی در صورت ارتکاب جرم و جنایت در خاک ایران نباید مورد تعقیب و مجازات قرار بگیرند. این قانون باعث  اعتراض امام خمینی شد و حضرت آیت الله العظمی میلانی مرجع آن زمان با صدور حکمی آنها را مهدورالدم دانست و در پی صدور این فتوای جهار نفر از اعضای مؤتلفه اسلامی حسنعلی منصور را کشتند لذا دادگاه شاهنشاهی نیز آن چهار نفر را بدون محاکمه علنی به شهادت رساندند.

خطیب جمعه شهر دندی با اشاره به حوادث اخیر یمن گفت: آل سعودی که ادعای خادمین حرمین شریفین را دارد با حمایت آمریکا مردم بی دفاع و مظلوم یمن را قتل عام می کند حتی در ماههای حرام که قتال در آن حرام است و عرب جاهلیت هم حرمت این ماه را نگه می داشتند را نقض می کند.

ایشان همچنین حلول ماه پر برکت رمضان و سالروز تشکیل جهاد سازندگی را تبریک گفت و با اشاره به سالگرد ارتحال آیت الله العظمی فاضل لنکرانی (رحمه الله) یاد و نام ایشان را گرامی داشت.

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 94 خرداد 23
زمان : ساعت 10:1 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378995
بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا