سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/4/4
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:حضرت علی (ع) در میدان نبرد رزمنده دلاور، در مقابل خداوند بنده متواضع و در حکومت داری، مصداق عدل بود.

حجت الاسلام حسینی نسب: شهید بهشتی یک انقلابی به تمام معنا بود. موقعیت شناسی و ولایت پذیری ایشان بهترین الگو برای مسئولان است.

امام جمعه دندی:دشمنان بدانند اگر آنها نمرود باشند، ما ابراهیم زمان را داریم، اگر آنها فرعون باشند ایران اسلامی موسای زمان را دارد و اگر آنها یزید باشند نظام اسلامی فرزند زهرا(س) امام خامنه ای را دارد.

حجت الاسلام حسینی نسب: مردم بحرین تابعیت آل خلیفه را سلب خواهند کرد.

در سومین جمعه از ماه مبارک رمضان، نماز جمعه شهر دندی با حضور برادران و خواهران روزه دار و به  امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با شعرا گفت: با توجه به عهدشکنی های آمریکا در مساله برجام، شعرا باید در قالب شعر خیانت های آمریکا بیان کنند.

 امام جمعه دندی با اشاره به سیره حضرت علی علیه السلام، دریافت حقوق های نجومی را خلاف عدالت و هجوم به ارزشها دانست و گفت: باید با این تخلفات سریعا برخورد شود.

خطیب جمعه دندی ضمن محکوم کردن جنایت آل خلیفه در بحرین و سلب تابعیت آیت الله شیخ علی قاسم گفت: سلب تابعیت این روحانی مبارز آن هم از خانه آباء و اجدایش که جهت کنترل قیام مردم انقلابی بحرین انجام می شود، بر خلاف حقوق شهروندی و حقوق بین المللی است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه آل خلیفه از پادشاهان گذشته خصوصا وضعیت رضاشاه پهلوی عبرت بگیرد، گفت:  همین سرنوشت در انتظار آل خلیفه است و با شعله ور شدن انقلاب مردم بحرین تابعیت آل خلیفه را سلب خواهد کرد.

امام جمعه دندی با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان بعنوان روز قدس گفت: روز قدس روز اسلامی است و نباید بحران های منطقه که توسط گروه های تکفیری و با جنگ نیابتی عربستان ایجاد شده، موجب فراموش شدن مساله فلسطین شود.

خطیب جمعه دندی با اشاره به هشتم تیر روز مبارزه با سلاح های شیمیایی گفت: جنایات صدام و حامیان آنها در استفاده از سلاحهای شیمیایی باید در کتب درسی مدارس برای نسلهای سوم انقلاب تشریح شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: بعد از انقلاب اسلامی، حدود چهار هزار شهید در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده است.

امام جمعه دندی گفت: جلوگیری از اعتیاد بر همه واجب و همگانی کردن مبارزه با مواد مخدر، بهترین راه برای پی بردن به مضرات آن است.

خطیب جمعه دندی با اشاره  هفتم تیر، سالروز شهادت آیت بهشتی و روز قوه قضائیه گفت: شهید بهشتی یک انقلابی به تمام معنا بود و موقعیت شناسی و ولایت پذیری ایشان بهترین الگو برای مسئولان است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: وظیفه اصلی قوه قضائیه اقامه عدل و دفاع از حقوق مظلوم بعنوان پناهگاه افراد ستمدیده است.

امام جمعه دندی با اشاره به ششم تیر سالروز سوء قصد به مقام معظم رهبری گفت: خواست خداوند حفظ وجود پربرکت ایشان برای نظام اسلامی بود و دشمنان بدانند اگر آنها نمرود باشند، ما ابراهیم زمان را داریم، اگر آنها فرعون باشند ایران اسلامی موسای زمان را دارد و اگر آنها یزید باشند نظام اسلامی فرزند زهرا(س) امام خامنه ای را دارد.

خطیب جمعه دندی با اشاره به آغاز شب های قدر از مردم خواست با حضور در مساجد و شب زنده داری از برکات و فضائل این شبهای پر فضیلت استفاده کنند.

امام جمعه دندی با اشاره به ایام شهادت حضرت مولای متقیان امیرمومنان علی علیه السلام  ضمن تسلیت شهادت اولین امام شیعیان، در خطبه اول نماز به  تشریح فضائل و سیره حکومتی ایشان پرداخت.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: حضرت علی (ع) در میدان نبرد یک رزمنده دلاور و در مقابل خداوند متعال یک بنده متواضع بود و عدالت ایشان در حکومت داری برای همه خصوصا مسئولان باید الگو باشد.


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 تیر 4
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380977
بازدید امروز: 44
بازدید دیروز: 211
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا