سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه95/3/28
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید


امام جمعه دندی: حمایت سازمان ملل از جنایات رژیم عربستان یک رسوایی برای سازمان ملل است.

حجت الاسلام حسینی نسب: با همه بدعهدی های آمریکا باز هم عده ای خیال دوستی با آمریکا را در سرمی پرورانند در حالی که حق و باطل، ظالم و مظلوم و اسلام و کفر هیچ گاه با هم سازش نکرده اند.

در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان نماز جمعه شهر دندی با حضور مردان، زنان و جوانان روزه دار و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام گفت: بیانات رهبرمعظم انقلاب مثل همیشه هدایتگرانه و روشنگرانه بود.

امام جمعه دندی با اشاره به عهدشکنی های آمریکا  و مسابقه کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در دشمنی با ایران اسلامی و تهدید کاندیدای این کشور مبنی بر پاره کردن برجام گفت: وفا به عهد و پیمان تاکید قرآن است و ایران اسلامی هیچ پیمانی را نقض نمی کند اما همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: اگر آنها برجام را پاره کنند ما نیز آن را آتش می زنیم.

 خطیب جمعه دندی گفت: با این همه بدعهدی های آمریکا باز هم عده ای خیال دوستی با آمریکا را در سرمی پرورانند در حالی که حق و باطل، ظالم و مظلوم و اسلام و کفر هیچ گاه با هم سازش نکرده اند.

حجت الاسلام حسینی نسب اگر قرآن "تبت یدا ابی لهب و تب" می گوید، اگر امام حسین علیه السلام هیهات مناالذله می گوید، مردم انقلابی ایران اسلامی نیز در مقابل مستکبران مرگ بر آمریکا می گویند.

امام جمعه دندی با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در قابل جنایات رژیم سعودی عربستان گفت: حمایت سازمان ملل از جنایات رژیم عربستان یک رسوایی برای سازمان ملل است.

خطیب جمعه دندی گفت: ماه رمضان خصوصا لحظه افطار زمان استجابت دعاست و دعای روزه داران مرگ بر آل سعود است.

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز اطلاع رسانی دینی گفت: با این همه هجمه دشمنان بر فرهنگ مردم، ایستادگی بر ارزشها و تحکیم اعتقادات نتیجه تبلیغ دین توسط علماست.

امام جمعه دندی از مردم خواست با حضور در مساجد خصوصا درایام ماه رمضان از برکات حضور روحانیون درمنطقه استفاده کنند.

خطیب جمعه دندی با اشاره به برکات ماه رمضان و حضور علماء در منطقه گفت: با گذشت یک سوم ماه مبارک رمضان مساجد در انتظار حضور شما مردم است.

حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک میلاد امام حسن علیه السلام و روز اکرام گفت: ماه رمضان که انسان به برکت روزه داری مشکلات نیازمندان را لمس می کند بهترین زمان برای دستگیری از نیازمندان است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه حضرت علی علیه السلام و حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام بهترین الگو برای کمک به نیازمندان هستند از مردم مخصوصا اغنیاء خواست کمیته امداد امام خمینی ره را در خدمات رسانی به نیازمندان یاری کنند.

خطیب جمعه دندی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید، یاد و خاطره شاعر انقلابی مرحوم سبزواری را گرامی دانست.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سالروز رأی مجلس مبنی بر عدم کفایت بنی صدر گفت: مجلس اگر انقلابی باشد انقلابی عمل می کند که عزل بنی صدر یک نمونه آن است.





نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 خرداد 28
زمان : ساعت 3:40 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378982
بازدید امروز: 167
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا