سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 95/3/21
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: حضرت امام خمینی ره بهترین الگو برای افراد انقلابی است .

امام جمعه دندی: اشخاص انقلابی باید فاصله دشمنی با آمریکا را رعایت کنند چرا که هر فرد یا گروهی به آمریکای عهدشکن اعتماد کند اولین سیلی را از آمریکا خواهد خورد.

حجت الاسلام حسینی نسب: با اینکه انقلاب ما یک انقلاب همه بُعدی است اما فرهنگ بخش مظلوم انقلاب است.

امام جمعه دندی: مشکل اساسی در فرهنگ این است که بودجه فرهنگی در  اختیارکسانی است که مسئول فرهنگی کشورند اما کار  فرهنگی را از نهادی دیگری انتظار دارند که  بودجه ای در اختیار  ندارند. مثل دفاتر ائمه جمعه.

حجت الاسلام حسینی نسب:حضرت خدیجه (س) یک پشتوانه قوی در مسائل سیاسی و فرهنگی  برای پیامبر بود و تمام اموال خود  را برای کار فرهنگی و تبلیغی در اختیار پیامبر قرار داد.

امام جمعه دندی: انتقاد از دولت به معنای مخالفت با دولت یا نادیده گرفتن خدمات نیست ، دولت خدمات و توفیقاتی نیز داشته اما  وعده 100 روزه دولت برای حل مشکلات به 1000روز رسید و مشکلاتی اقتصادی و  بیکاری  یک واقعیت است.

حجت الاسلام حسینی نسب: افزایش قیمت کالاهای پر مصرف در ماه رمضان هر چند قانونی باشد زمانش مناسب نیست  و ذائقه مردم را تلخ می کند.

در اولین جمعه ماه مبارک رمضان نماز جمعه شهر دندی با حضور پرشورِ مردان، زنان و جوانان روزه دار و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی برگزار شد.

مشروح خطبه ها:

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به مساله انقلابی ماندن و ویژگی های افراد  انقلابی گفت: حضرت امام خمینی ره بهترین الگو برای افراد انقلابی است که مقام معظم رهبری از امام ره بعنوان مومن متعبد انقلابی یاد کرد.

امام جمعه دندی به ویژگی های فرد انقلابی اشاره کردو گفت: پایبندی به ارزشهای انقلاب  و شناخت اهداف انقلاب و تلاش برای رسیدن به آن آرمانها و ایستادگی بر اصول  اولین و دومین شاخصه فرد انقلابی است.

حجت الاسلام حسینی نسب از پایبندی به استقلال همه جانبه کشور بعنوان سومین شاخصه فرد انقلابی نام برد و  گفت: حساسیت به شناخت دشمن، به نقشه و توطئه دشمن و عدم تبعیت از او چهارمین شاخصه یک انسان انقلابی است.

امام جمعه دندی در تشریح این ویژگی گفت: آمریکای مستکبر و رژیم صهیونیستی دو دشمن بزرگ مسلمانان بویژه ملت ایران هستند و تجربه خصوصا تجربه مذاکرات هسته ای نشان داد آمریکا به هیچ عهد و پیمانی پایبند نیست.

خطیب جمعه دندی گفت: اشخاص انقلابی باید فاصله دشمنی با آمریکا را رعایت کنند چرا که هر فرد یا گروهی به آمریکا عهدشکن اعتماد کند اولین سیلی را از آمریکا خواهد خورد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: آمریکا و حامیان آنها بدانند تا آمریکا هست، تا سیاستهای غلط آمریکا هست، تا خصومت ها و دشمنی ها آمریکا هست، ملت ایران شعارمرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل رساتر از هر روز طنین انداز خواهد شد.

امام جمعه دندی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و ضمن بیان برکات و فضائل این ماه از غذاخوری ها، مسافران و بیماران خواست حرمت ماه رمضان را حفظ کنند.

خطیب جمعه دندی گفت: روزه خواری هم شرعا و هم قانونا جرم است و نیروی انتظامی موظف است با حرمت شکنان برخورد نماید.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به سالروز تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی به دستور حضرت امام خمینی ره گفت: اساس یک ملت عبارت است از فرهنگ و استقلال فرهنگی موجب استقلال در سایر زمینه هاست و بالعکس.

امام جمعه دندی با انتقاد از عدم توجه مسئولین به مسائل فرهنگی  گفت: با اینکه انقلاب ما یک انقلاب همه بُعدی است اما فرهنگ بخش مظلوم انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه هر کسی که می خواهد کار فرهنگی انجام دهد باید پشتوانه مردمی و مادی داشته باشد گفت: متاسفانه بودجه فرهنگی کشور در دست کسانی است که مسئول فرهنگی کشورند اما کار فرهنگی را از افرادی یا نهادی می خواهند که هیچ بودجه و اعتباری در اختیار ندارد.

امام جمعه دندی با تسلیت سالروز رحلت حضرت خدیجه سلام الله علیها گفت: حضرت خدیجه 25 سال بعنوان یک پشتوانه قوی در مسائل سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در کنار پیامبر بود و دومین شخصی است که به رسول خدا صلی الله علیه و آله ایمان آورد و همه اموال خود را جهت تبلیغ دین و در واقع کار فرهنگی در اختیار پیامبر قرار داد.

خطیب جمعه دندی گفت: اگر مقام معظم رهبری از مجلس شورای اسلامی می خواهد که به مسائل فرهنگی در کنار مسائل اقتصادی توجه نمایند دلیل بر اولویت داشتن مسائل فرهنگی است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: وعده 100 روزه دولت برای حل مشکلات به 1000روز رسید اما کارقابل توجهی انجام نشد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه انتقاد از دولت به معنای مخالفت با دولت یا نادیده گرفتن خدمات نیست گفت: دولت خدمات و توفیقاتی نیز داشته که بیمه درمانی و امثال آن یک نمونه ان است اما مشکلاتی نیز در مسائل اقتصادی و اشتغال همچنان پابرجاست.

وی از افزایش برخی کالاهای پرمصرف در ماه رمضان مثل خرما و برنج و لبنیات انتقاد کرد و گفت: این مسائل هر چند قانونی هم باشد زمانش مناسب نیست و ذائقه مردم را تلخ می کند.

خطیب جمعه دندی با تبریک روز جهادکشاورزی و تقدیر از زحمات مسئولان کشاورزی گفت: در حمایت از کشاورزان باید از واردات محصولات باغی و زراعی پرهیز شود.

امام جمعه دندی با اشاره به بیماری سن گندم از کشاورزان خواست با مراجعه به کارشناسان مربوطه از آفت زدگی محصولات خود جلوگیری کنند.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 خرداد 21
زمان : ساعت 4:13 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378832
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا