سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 95/3/14 + تصاویر
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر

امام جمعه دندی: ولایت فقیه ارزشمندترین یادگار حضرت امام خمینی ره است.

حجت الاسلام حسینی نسب:انتخاب امام خامنه ای به رهبری نظام اسلامی در فصای ماتم و اندوه، مرهم دلهای امت داغدار شد.

امام جمعه دندی: 400 میلیون پیامک و ابراز ارادت و دعا در زمان عمل جراحی مقام معظم رهبری دلیل محبوبیت ایشان است.

حجت الاسلام حسینی نسب: نمایندگان چهار سال مستأجر مجلس و میهمان بهارستان هستند و امیدواریم وعده های خود را فراموش نکنند.

نماز جمعه این هفته شهر دندی در سالروز بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره با شکوه خاصی با حضور مسئولین و مردم متدین و ولایت مدار و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزارشد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با تسلیت سالگرد حضرت امام خمینی ره گفت: امام نخست بر کشور دل و جان خود مسلط شد و زمام نفس را به دست گرفت و بعد رهبر جهان اسلام شد.

امام جمعه دندی با اشاره به محبوبیت امام گفت: در سال 57 که امام وارد ایران شد حدود 6 میلیون نفر از ایشان استقبال کردند اما در سال 68 و بعد از 11 سال رهبری 10 میلیون نفر در مراسم تشیع امام ره شرکت کردند و این دلیل محبوبیت امام بود.

خطیب جمعه دندی به سه کار مهم و یادگار حضرت امام ره  اشاره کرد و گفت: اولین یادگار امام تشکیل حکومت اسلامی است که آرزوی انبیاء و ائمه معصومین علیهم السلام بود و همه باید قدردان زندگی در حکومت اسلامی باشند.

حجت الاسلام حسینی نسب تقسیم بندی جدید در دنیا با شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی به عنوان دومین کار امام خمینی ره  اشاره کرد و گفت: این شعار یعنی انقلاب اسلامی نه به شرق وابسته است و نه به غرب بلکه مبتنی بر آموزه های اسلامی است البته به معنای قطع ارتباط با سایر کشورها نیست.

امام جمعه دندی ولایت فقیه را سومین و ارزشمندترین یادگار حضرت امام خمینی ره دانست و گفت: حکومت زمانی اسلامی است که در رأس آن ولی فقیهِ اسلام شناس و آگاه به زمان باشد.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه شیعه هیچ وقت بی سرپرست نبوده، گفت: در زمان غیبت نیز وظیفه ما روشن است و طبق دستور امام زمان علیه السلام ولی فقیه نائب امام زمان است و مردم باید از ایشان اطاعت و تبعیت نمایند.

حجت الاسلام حسینی نسب به ویژگی های ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در مسائل سیاسی سیاستمدار به تمام معناست که مدیریت ایشان در فتنه های سال 78 و 88 باعث ناامیدی فتنه گران شد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به هیچ یک از اعضای خانواده اجازه ورود به مسائل اقتصادی نداده است به زندگی ساده مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:  یکی از کسانی که قبلا در کشور مسئولیتی داشته و الان در شبکه بی بی سی انگلیس خدمت می کند گفت: در زندگی اقتصادی آیت الله خامنه ای نه یک نقطه سیاه بلکه یک نقطه خاکستری نیز وجود ندارد.

خطیب جمعه دندی گفت: در 14 خرداد سال 68 در اوج ماتم و اندوه، خبرگان ملت در یک اقدام انقلابی شایسته ترین فرد را برای رهبری انقلاب اسلامی انتخاب کرد و مرهمی بر دلهای داغدار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به محبوبیت مقام معظم رهبری گفت: وقتی که مقام معظم رهبری در جمع اعضای جمع خبرگان قبلی فرمود شاید مجلس خبرگان آینده رهبر آینده را انتخاب کند، یک دختر 16 ساله در نامه ای به رهبر انقلاب می نویسد بعد از آن صحبتهای شما قلبم شکست و از خدا می خواهم هر چه عمرم هست از من بگیرد و به شما بدهد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه محبوبیت رهبر انقلاب فقط منحصر به ملت ایران نیست گفت: بعد از عمل جراحی رهبر انقلاب در سال 93 در هشت روز بستری ایشان 400 میلیون پیامک بین مردم رد و بدل می شود و برای سلامتی ایشان دعا می کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره کارشکنی عربستان در مورد حج امسال گفت: این کار نتیجه همنشینی حکام سعودی با رژیم صهیونیستی و خوش خدمتی به آنهاست.

امام جمعه دندی به افتتاح مجلس دهم اشاره کرد و گفت: مجلس باید پیام مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهد و درحالی بعنوان یک سنگر مقاوم در مقابل مستکبران باشد باید به مسائل فرهنگی و مسائل اقتصادی اهتمام جدی داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: نمایندگان چهار سال مستأجر مجلس و میهمان بهارستان هستند و امیدواریم وعده های خود را فراموش نکنند.

 


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 خرداد 14
زمان : ساعت 5:13 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378992
بازدید امروز: 177
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا