سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حضور در رزمایش بسیجیان شهر دندی
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در جمع بسیجیان در محل رزمایش حضور یافت.














امام جمعه دندی در جمع بسیجیان با یادآوری روزهای پایانی ماه پربرکت شعبان گفت: دعا و مناجات، تلاوت قرآن و استغفار اعمال سفارش شده در روزهای پایانی ماه شعبان است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: برای ورود به میهمانی خداوند باید از  هر جهات آماده باشیم و با قلبی پاک و سالم به استقبال ماه خداوند برویم.

امام جمعه دندی  با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خودسازی است، گفت: مبارزه با هوای نفس و عدم پیروی از شیطان جهاد اکبر است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به دشمنی دشمنان گفت: ایستادگی در مقابل دشمنان و  عدم تبعیت از آنها جهادی است بزرگ و ارزشمند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه بسیجی باید در هر سه جهاد اصغر، اکبر و کبیر در خط مقدم باشد، گفت: تبین خدمات نظام اسلامی، تشریح نقشه های دشمنان، مقابله با تهاجم فرهنگی و مبارزه با نفوذ دشمنان، جهاد کبیر است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه دشمن بعد از ناامیدی از جنگ نظامی به جنگ فرهنگی روی آورده است، گفت: همانطور که در جنگ نظامی در سایه رهبری های حضرت امام ره و مقام معظم رهبری پیروز بوده ایم در جنگ فرهنگی نیز اگر به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کنیم پیروز خواهیم شد.

وی با بیان اینکه بسیجی باید در خط مقدم ایستادگی باشد، گفت: حضور بسیج در فضای مجازی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و به انحراف کشاندن جوانان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره گفت: عزت و اقتدار ما مرهون رهبری های حضرت امام ره و مقام معظم رهبری و جانفشانی های شهداست و همه در مراسم ارتحال امام عزیز پرشور شرکت کنید.

امام جمعه دندی با اشاره به ویژگی های بسیج، اطاعت از ولی امر مسلمین و حرکت در مسیر ولایت فقیه  و جهاد کبیر را مهمترین ویژگی بسیجی دانست.
















نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 95 خرداد 12
زمان : ساعت 4:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381192
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا