سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه دندی 95/3/7
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: اقتصاد مقاومتی و مبارزه با تهاجم فرهنگی جهاد کبیر است.

حجت الاسلام حسینی نسب: به خاطر بی تفاوتی برخی خانواده ها خصوصا والدین، بعضی از جوانان نسبت به ابتدائی ترین مسائل دینی و شرعی آگاهی ندارند.

امام جمعه دندی:مگر غرب چه بهره ای از بی حجابی، بی بندوباری و اختلاط داشته که انسان مسلمان نیز از آنها تبعیت می کند؟

حجت الاسلام حسینی نسب: عربستان باید برگزاری حج عزتمند و با امنی را برای حجاج فراهم کند.

نماز جمعه این هفته شهر دندی مثل هفته های گذشته با حضور برادران و خواهران متدین و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: تبعیت نکردن از دشمن و ایستادگی و مقاومت، تکیه به توانایی های داخلی به معنای جهاد کبیر است.

امام جمعه دندی گفت: مسلمانان نباید در هیچ مسائلی از دشمن تبعیت کنند و بلکه معیار و ملاک عمل مسلمانان قرآن و سیره اهل بیت (ع) باشد .

خطیب جمعه دندی گفت: اقتصاد مقاومتی و مبارزه با تهاجم فرهنگی جهاد کبیر است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: متاسفانه با اینکه مسلمانان از فرهنگ غنی بهرمند هستند ولی به خاطر بی تفاوتی برخی خانواده ها خصوصا والدین، بعضی از جوانان نسبت به ابتدائی ترین مسائل دینی و شرعی آگاهی ندارند.

امام جمعه دندی گفت: مگر غرب چه بهره ای از بی حجابی، بی بندوباری و اختلاط داشته که انسان مسلمان و شیعه در امور فرهنگی از آنها تبعیت می کند؟

خطیب جمعه دندی به مسائل بوجود آمده در امور حج اشاره کرد و گفت: حج یک گردهمایی بزرگ مسلمانان است و حج واقعی زمانی است که برائت از مشرکان در آن انجام شود.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: مقصر اصلی تعطیلی حج امسال عربستان است که باید برگزاری حج عزتمند و با امنی را برای حجاج فراهم کند.

امام جمعه دندی به افتتاح مجلس دهم در هفته خرداد اشاره کرد وگفت: مجلس تعیین کننده مسیر دولت است و نمایندگان باید ضمن پایبندی به قانون، وعده های خود را نیز فراموش نکنند.

خطیب جمعه دندی گفت: مجلس باید با تصویب قوانین اولویت دار خصوصا در مسئله اقتصاد مقاومتی به تحقق این مسئله در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل کمک نماید.

حجت الاسلام حسینی نسب به آغاز دهه بهداشت و نکوداشت مساجد اشاره کرد وگفت: جذابیت و نظافت مسجد همیشه خصوصا در ایام ماه رمضان باید مورد توجه همه قرار گیرد.

امام جمعه دندی با گرامیداشت سالروز در گذشت آزاده سرافراز سید علی اکبر ابوترابی گفت: وی سید آزادگان و مایه آرامش و دلگرمی اسرا بود .

خطیب جمعه دندی با اشاره به روز جهانی بدون دخانیات گفت: امیدوارم که این روز مقدمه دوری همیشگی از دخانیات را برای افراد مبتلا بوجود آورد. 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 خرداد 7
زمان : ساعت 3:7 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381172
بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا