سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/2/31
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:منتظر امام زمان علیه السلام ابتدا باید خود را اصلاح و آماده کند.

امام جمعه دندی: آمریکا طاغوت اعظم و رژیم صهیونیستی غده سرطانی است.

حجت الاسلام حسینی نسب:فتح خرمشهر، فتح ارزشها و دفاع از ایمان و ارزشهای اسلامی و روز ناامیدی دشمنان بود.

امام جمعه دندی: نگاه به اقتصاد درون و تکیه به توانایی های داخلی راه غلبه بر تحریم هاست.

حجت الاسلام حسینی نسب: مسئولین باید بودجه ای نیز برای برگزاری برنامه های فرهنگی خصوصا مراسمات ائمه معصومین علیهم السلام تخصیص دهند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با طلاب و روحانیون تهران و همچنین شرکت کنندکان مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت: تمسک به قرآن و الهام گرفتن از آیات الهی رمز غلبه بر توطئه های دشمنان اسلام است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمن مشترک مسلمانان است، گفت: آمریکا طاغوت اعظم و رژیم صهیونیستی غده سرطانی است.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه هدایت فکری، دینی، سیاسی و اجتماعی مردم بر عهده طلاب و علماست، گفت: علماء خصوصا طلاب جوانان باید با سطح علمی بالا در فضای مجازی حضور پیدا کنند.

 حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به ماجرای فیش های حقوقی ده ها میلیونی برخی از کارمندان گفت: تفاوت حقوق بین کارگر و کارمند و متخصص مورد قبول است اما تبعیض و بی عدالتی مورد قبول نیست و نوعی دزدی آشکار است.

امام جمعه دندی با محکوم کردن دیدار دختر یکی از مسئولان کشور با فرقه ضاله بهائیت گفت: این کار هم توهین به مقدسات است و هم جرم و باید از طرف قوه قضائیه پیگیری شود.

خطیب جمعه دندی به سالروز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا در سال 1359 اشاره کرد و گفت: تحریم ایران توسط دشمنان کار تازه ای نیست و ایران 36 سال است که در تحریم است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: نگاه به اقتصاد درون و تکیه به توانایی های داخلی و برنامه ریزی بر اساس اقتصادی مقاومتی راه غلبه بر تحریم هاست.

امام جمعه دندی با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهرو روز مقاومت و پیروزی گفت: فتح خرمشهر، فتح ارزشها و دفاع از ایمان و ارزشهای اسلامی و روز ناامیدی دشمنان بود.

خطیب جمعه دندی به روز نسیم مهر و حمایت از خانواده زندانیان اشاره کرد و گفت: رسیدگی به وضع زندگی خانواده زندانیان غیر عمد و نیازمند و کمک به آزادی زندانیان غیرعمد ازراههای حمایت از خانواده زندانیان است.

حجت الاسلام حسینی نسب به وضعیت سوریه اشاره کرد و گفت: آمریکا به دنبال حل بحران سوریه نیست بلکه به دنبال امتیاز گرفتن از نظام سوریه و کناره گیری بشار اسد است.

امام جمعه دندی با تبریک میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و روز جهانی مستضعفان گفت: انشالله با ظهور امام زمان (ع) گرفتاری ها بر طرف خواهد شد و ظلم و بی عدالتی از بین خواهد رفت.

خطیب جمعه دندی با انتقاد از عدم توجه مسئولین به مسائل فرهنگی و عدم مشارکت  در برنامه های فرهنگی گفت: مسئولین خصوصا مسئولین فرهنگی باید بودجه ای نیز برای برگزاری برنامه های فرهنگی خصوصا مراسم ولادت و شهادت ائمه معصومین علیهم السلام تخصیص دهند.

حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک روز سربازان گمنام و تقدیر و تشکر از زحمات این عزیران گفت: وزارت اطلاعات متعلق به هیچ جناحی نیست و موفقیت های جدید وزارت اطلاعات در مقابله با گروه های تروریستی و مبارزه با نفوذ دشمن نشانگر اعتماد به نفس این عزیزان است.

امام جمعه دندی در خطبه اول نماز نیز به مناسبت نیمه شعبان و ولادت امام زمان عجل الله تعال فرجه الشریف به برخی ویژگی های منتظران اشاره کرد و گفت: وجود امام باعث نزول برکات و نعمات الهی و دفع بلا می شود و فرقی بین امام حاضر و غائب نیست.

خطیب جمعه دندی گفت: منتظر امام زمان علیه السلام که منتظر اصلاح جامعه است ابتدا باید خود را اصلاح و آماده کند.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 اردیبهشت 31
زمان : ساعت 3:11 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378490
بازدید امروز: 205
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا