سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار با جوانان + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: دوران جوانی بهترین دوران عمر انسان است و با تحصیل، تهذیب و ورزش از فرصت جوانی استفاده کنید.

به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان، جمعی از جوانان شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در این دیدار با تبریک ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به برخی ویژگی ها و سیره علی اکبر علیه السلام اشاره کرد.

امام جمعه دندی گفت: گشاده رویی، تفکر، آسان گیری،حق گویی، مبارزه با ظلم، دفاع از حق و مناجات با خداوند از ویژگی حضرت علی اکبر علیه السلام بود.


حجت الاسلام حسینی نسب با دعوت جوانان به الگو گرفتن از سیره حضرت علی اکبر علیه السلام گفت: دوران جوانی بهترین دوره عمر انسان است و قدر این دوره را بدانید.

وی با اشاره به روایات ائمه معصومین علیهم السلام گفت: کار، تحصیل و عبادت همه باید در دوران جوانی انجام شود.

امام جمعه دندی با بیان اینکه جوان باید در همه زمینه ها در دوران جوانی پیشقدم باشد، گفت: در خواست مقام معظم رهبری از جوانان سه چیز است: تحصیل، تهذیب و ورزش.

حجت الاسلام حسینی نسب از جوانان خواست ارتباط خود با مسجد را قطع نکنید و در برنامه های نماز جمعه و سایر برنامه های فرهنگی شرکت نمایید.

امام جمعه دندی گفت: ستاد نماز جمعه و دفتر امام جمعه آماده است، از جوانان بعنوان مکبّر، قاری قرآن و دعا در برنامه های مساجد استفاده کند.

در این مراسم جوانان نیز به برخی مشکلات اشاره کردند و در پایان برنامه نیز کربلایی مهدی قره باغی در وصف حضرت علی اکبر علیه السلام به مدیحه سرایی پرداخت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 95 اردیبهشت 29
زمان : ساعت 1:22 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378517
بازدید امروز: 232
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا