سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 95/2/24
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: ممانعت عربستان از حج مصداق «صَدُّواْعَن سَبِیلِ اللّهِ» است، مسئولان از عزت ایران و ایرانی دفاع کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب: وظیفه مسئولان حل مشکلات جوانان است نه پیگیری وضعیت فرد رد صلاحیت شده یا سخنان دشمن شاد کن.

امام جمعه دندی: تسهیل زمینه ازدواج جوانان توسط خانواده ها و مسئولین یکی از راههای ازدیاد جمعیت است.

نمازجمعه این هفته شهر دندی به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی و با حضور مردم مؤمن و متدین این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا گفت: با اینکه ناامنی منطقه را فرا گرفته اما الحمدلله ایران به همت غیور مردان در آرامش کامل است.

امام جمعه دندی گفت: مساله امنیت اخلاقی نیز مهم است و باید با شرارتها، اعتیاد، حاملان مشروبات الکی و بی حجابی نیز برخورد شود.

خطیب جمعه دندی به تحولات سوریه اشاره کرد و ضمن تسلیت به خانواده های مدافعان حرم گفت:همانطور که جمهوری اسلامی هشدار داده بود مساله آتش بس به دلیل عدم پایبندی گروه های تروریستی و عدم نظارت کارساز نشد و فقط به تجدیدی قوای گروه های تروریستی منجر شد.

 حجت الاسلام حسینی نسب به کارشکنی عربستان در مورد اعزام به حج تمتع اشاره کرد و گفت: این کار مصداق «صَدُّواْعَن سَبِیلِ اللّهِ زِدْنَاهُمْ عَذَابًا فَوْقَ الْعَذَابِ»است.

امام جمعه دندی با انتقاد از انگشت نگاری مسئولان اعزامی توسط رژیم عربستان گفت: مسئولانی که شعار حفظ عزت پاسپورت ایرانی سر می داد، از حیثیت ایران و ایرانی دفاع کند.

خطیب جمعه دندی به روز ملی جمعیت اشاره کرد و گفت: کنترل جمعیت در حال حاضر به صلاح نیست و آثار آن کم کم در کشور آشکار می شود و در آینده موجب مشکلات می شود.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: رفع موانع ازدواج و تسهیل زمینه ازدواج یکی از راههای ازیاد جمعیت است.

امام جمعه دندی با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان گفت: وجود جوانان نعمت بزرگی برای کشور است و در همه زمینه ها باید از وجود آنها استفاده شود.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه مسئولان باید مشکلات جوانان را مشکلات خود بدانند، گفت: مسئولان نباید در پرداخت وام ازدواج جوانان کارشکنی کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: وظیفه مسئولان حل مشکلات مردم بویژه جوانان است نه پیگیری صلاحیت شخص ردصلاحیت شده یا سخنرانی بر خلاف سخنان رهبری معظم انقلاب که موجب شادی دشمن می شود.

امام جمعه دندی با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت آیت الله بهجت به نقش علماء و نفوذ مرجعیت در قلوب شیعیان اشاره کرد و گفت: لغو امتیاز تنباکو نشانه نفوذ مرجعیت در جامعه و دلهای مردم است.

خطیب جمعه دندی با اشاره به سالروز بزرگداشت عمر خیام و فردوسی گفت: متاسفانه آمار مطالعه  و کتابخوانی در کشور پایین است ولی آمار مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی حدود هشت برابر خرید کتاب است.

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی و روز نکبت اشاره کرد و گفت: وجود این رژیم از اول نکبت بوده و انشالله یک روز سالروز نابودی این رژیم در تقویم ها ثبت خواهد شد.

امام جمعه دندی با اشاره به روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: وظیفه اصلی روابط عمومی ها اطلاع رسانی دو طرفه بین مردم و مسئولان است.





نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 اردیبهشت 24
زمان : ساعت 2:48 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378469
بازدید امروز: 184
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا