سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/2/17
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: جانبازان بعنوان شهیدان زنده، در دوران جانبازی  نیز در حال مجاهدتند.

امام جمعه دندی: ملت ایران به بهانه برجام سلطه آمریکا را نخواهد پذیرفت.

حجت الاسلام حسینی نسب: سازمان هلال احمر باید در شهر دندی مستقر شود.

امام جمعه دندی: آمریکا برای رزمایش به خلیج خوکها که یکبار در آنجا بخاطر لشکرکشی به کوبا تحقیر شده، برود.

نماز جمعه شهر دندی با حضور برادران و خواهران مؤمن و متدین و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب باید چراغ راه آموزش و پرورش باشد.

امام جمعه دندی با اشاره به ترویج زبان انگلیسی در مدارس گفت: زبان خارجی فقط انگلیسی نسیت و ترویج بی هدف آن کارشایسته ای نیست.

 خطیب جمعه دندی به یاوه سرایی جدید دشمن مستکبر مبنی بر اینکه ایران نباید در خلیج فارس رزمایش انجام دهد اشاره کرد و گفت: خلیج فارس متعلق به ملت ایران و محل قدرت نمایی رزمندگان اسلام است.

امام جمعه دندی گفت: آمریکا برای رزمایش به خلیج خوکها که یکبار در آنجا بخاطر لشکرکشی به کوبا تحقیر شده، برود.

 حجت الاسلام حسینی نسب به دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت:  حمایت از فلسطین دفاع از اسلام است چون فلسطین در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کرده همانطور که حمایت ما از سوریه و حزب الله لبنان در همین راستاست.

خطیب جمعه دندی لغو قانون کاپیتولاسیون را لغو اسارات از تحت سلطه آمریکا دانست و گفت: ملت ایران اکنون نیز به بهانه برجام سلطه آمریکا را نخواهد پذیرفت.

امام جمعه دندی با تبریک سوم شعبان سالروز ولادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، رمز موفقیت سپاه پاسداران را الگو گرفتن از عاشورا و تکیه بر نیروهای مومن، متدین و ولایت مدار دانست.

 خطیب جمعه دندی چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل علیه السلام و روز جانباز را تبریک گفت و از جانبازان بعنوان شهیدان زنده یادکرد و گفت جانبازان در تمام دوران جانبازی در حال مجاهدتند. 

حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک ولادت امام سجاد علیه السلام با اشاره به مبارزات فرهنگی امام چهارم گفت: ائمه معصومین علیهم السلام همیشه در حال مبارزه با دشمن بوده اند.

امام جمعه دندی از آزادسازی هویزه بعد از 18 ماه اشغال و آن هم در کنار کارشکنی های بنی صدر بعنوان یکی از حماسه های پر افتخار رزمندگان اسلام یاد کرد.

 خطیب جمعه دندی با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و تقدیر از خدمات آنها، خواستار استقرار سازمان هلال احمر در شهر دندی شد.

امام جمعه دندی با اشاره به تخریب مجدد شورای نگهبان بخاطر ابطال رأی یکی از کاندیداها در یکی از شهرهای اصفهان، گفت: تایید صلاحیت ها تا روز تصویب اعتبارنامه ها بر عهده شورای نگهبان است و از مجریان قانون انتظار داریم در کار دیگر نهادها دخالت نکنند. 

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره سالروز معارفه خود بعنوان امام جمعه دندی در 18 اردیبهشت سال 94 به تشریح فعالیت های فرهنگی و پیگیری مشکلات منطقه اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی امام جمعه، اقامه نماز جمعه است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه روحانیت خصوصا ائمه جمعه بخاطرارتباط مستقیم با مردم در جریان مشکلات مردم هستند، گفت: در کنار این وظیفه اصلی، مشکلات بخش و شهر خصوصا احداث درمانگاه دندی و محور دندی به زنجان بارها در جلسات استانی و شهرستانی پیگیری شده است.

 خطیب جمعه دندی گفت: طبق وعده مسئولین در جلسه شورای اداری شهرستان که همزمان با سفر استاندار زنجان به دندی در شهر دندی برگزار شد، احداث درمانگاه دندی باید دراردیبهشت ماه شروع شود.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 اردیبهشت 17
زمان : ساعت 2:47 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378438
بازدید امروز: 153
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا