سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد امام خمینی (ره) در ماهنشان
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

تبعیت از ولی فقیه ضامن بقای اسلام و انقلاب است.

مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سال ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در ماهنشان برگزار شد.


امام جمعه شهر دندی در این مراسم امام خمینی (ره) را امام هدایتگر به سوی خدا، معنویت، رشد و کمال، مبارزه با ظلم و ستم دانست و با اشاره به خدمات حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی گفت: استقلال و نجات کشور از وابستگی به غرب و شرق و اداره کشور بر اساس آموزه های دینی یکی از خدمات ایشان به ایران اسلامی می باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب اعتماد به نقش مردم در اداره کشور را از خدمات دیگر امام راحل دانست و گفت: امام آنقدر به نقش مردم اعتماد داد که دو ماه بعد از انقلاب اصل حکومت را به رای مردم گذاشت که حکومت اسلامی "آری یا نه " که بیش از 98% مردم به جمهوری اسلامی رای آری دادند.

ایشان گفت: انشاءالله در انتخابات آینده مردم به اشخاص متعهد، مومن، متدین، با تجربه و دلسوز، و آشنا به مشکلات مردم و ولایی رای خواهند داد.

امام جمعه دندی تشکیل حکومت اسلامی را یکی دیگر از خدمات امام به ایران اسلامی دانست و گفت: حکومت زمانی اسلامی است که ولی فقیه اسلام شناس و جامع الشرایط در راس حکومت باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به روایت امام زمان (عج) وظیفه مردم در زمان غیبت کبری را تبعیت از ولی فقیه دانست و گفت: تبعیت از ولی فقیه ضامن بقای اسلام و انقلاب است و آسایش و امنیت و اقتدار ملی و پیروزی ها و سربلندی های ما مرهون ولایت فقیه است.

گزارش تصویری


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 94 خرداد 16
زمان : ساعت 6:35 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381214
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا