سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همایش نهضت روشنگری
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: آثار مخرب ماهواره بیشتر از آثار مثبت آن است.

همایش نهضت روشنگری به همت حوزه مقاومت خواهران شهید فراهانیان دندی و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این همایش با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) با اشاره به روایتی از امام کاظم (ع) گفت: طبق روایت امام هفتم باید از جاهای که خداوند از حضور در آنجا نهی کرده، پرهیز کنیم و درجاهای که امر کرده حضور داشته باشیم، حاضر شویم.

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه حضور در مجالس حرام، نگاه به تصاویر یا فیلم حرام، گناه است گفت: یکی از ابزارگناه که متاسفانه گریبانگیر بعضی خانواده ها را شده ماهواره است.

حجت الاسلام حسینی گفت: ماهواره مثل چاقوی دولبه هم کاربرد صحیح و هم نا صحیح دارد ولی در جامعه بیشتر کاربرد ناصحیح دارد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه آثار مخرب ماهواره بیشتر از آثار مثبت آن است، گفت: ماهواره یکی از ابزار دشمن برای ترویج فرهنگ غلط غرب در بین مسلمانان است.

حجت الاسلام حسینی گفت: دشمن با این وسیله مخرب به جنگ نرم روی آورده است و ازین طریق بی حجابی، بی عفتی و ارتباطات حرام را ترویج می دهد.

امام جمعه دندی گفت:ماهواره مصداق (فاسق) در آیه شریفه «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِن جَاءکُمْ فَاسِقٌ بِنَبَأٍ فَتَبَیَّنُوا...؛ اى کسانى که ایمان آورده اید، اگر فاسقى برایتان خبرى آورد، نیک وارسى کنید»، است که نباید به تبلیغات و مطالب  آن اعتماد شود.

حجت الاسلام حسینی، آشنایی با احکام نگاه، آشنایی با آسیب های ماهواره، جایگزین کردن برنامه های خوب و تقوا و معنویات را از راههای مبارزه با مفاسد ماهوراه دانست .

امام جمعه دندی گفت: اگر انسان باور به نظارت خداوند داشته باشد و بداند خدای شاهد در قیامت حاکم و قاضی نیز خواهد بود، از گناه پرهیز می کند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 95 اردیبهشت 14
زمان : ساعت 11:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381142
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا