سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 95/2/10
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: پیام بعثت توحید و مبارزه با طاغوتیان و ستمگران است.

حجت الاسلام حسینی نسب: دزدی دو میلیارد دلاری آمریکا، مصداق دزدی بین المللی و یک رسوایی جهانی برای دولت آمریکاست.

خطیب جمعه دندی:انجام درست و با کیفیت کار وظیفه کارگران و تامین امنیت شغلی آنها وظیفه کارفرمایان است.

امام جمعه دندی: معلمان باید مثل پیامبر در تربیت دانش آموزان سوز و گداز داشته باشند.

نمازجمعه این هفته شهر دندی به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی و با حضور مردم مؤمن و متدین برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران گفت: حمایت از تولید داخلی یک وظیفه است و باید خرید اجناس داخلی تبلیغ و فرهنگ سازی شود.

 

 امام جمعه دندی با بیان اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی است، گفت: حمایت از تولید داخلی و استفاده از آنها در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر است.

خطیب جمعه دندی با اشاره به غارت دومیلیارد دلاری آمریکا از پولهای بلوکه شده ایران گفت: این کار غیرقانونی و مصداق دزدی بین المللی و یک رسوایی جهانی برای دولت آمریکاست.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه این مساله یک دلیل دیگر بر بی اعتماد بودن آمریکاست، گفت: وزارت خارجه باید در مقابل این اقدام موضع قاطع اتخاذ کند چرا که در غیر این صورت  اموال ایران در خارج کشور از دستبرد آمریکای مستکبر در امان نخواهد ماند.

امام جمعه دندی با تبریک روز کارگر به تجلیل از کارگران پرداخت و گفت: حضور در صحنه های انقلاب، وفاداری به نظام و انقلاب اسلامی از ویژگی جامعه کارگری است و بارها کسانی  بوده اند که می خواستند کارگران را در مقابل نظام اسلامی قرار دهند اما کارگران با ثبات قدم ایستادگی کردند.

خطیب جمعه دندی به وظایف متقابل کارگران و کارفرمایان اشاره کرد و گفت: انجام درست و با کیفیت کار وظیفه کارگران و تامین امنیت شغلی آنها وظیفه کارفرمایان است.

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم اشاره کرد و با تبریک روز معلم و تجلیل از معلمان گفت: معلمی شغل انبیا و تربیت مهمترین کار معلمان است.

امام جمعه دندی با بیان این که دانش آموزان امانت خداوند و مردم در نزد معلمان هستند، گفت: رفتار و کردار معلم بر دانش آموزان تاثیر دارد و معلمان باید در تربیت و هدایت دانش آموزان شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند.

خطیب جمعه دندی به سالروز عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: این عملیات با آزاد سازی 5038 کیلومتر مربع از جمله آزادسازی خرمشهر یکی از عملیات افتخارآفرین دفاع مقدس است.

حجت الاسلام حسینی نسب به دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس اشاره کرد وگفت: خلیج فارس یکی از افتخارات ملی و فرهنگی ماست و همیشه خلیج فارس خواهد ماند.

امام جمعه دندی با گرامیداشت روز بزرگداشت شیخ صدوق گفت: کتاب " مَن لایحضره الفقیه" ایشان یکی از کتب اربعه شیعیان است.

خطیب جمعه دندی در خطبه اول نماز نیز به مناسبت مبعث حضرت پیامبراکرم صلی الله علیه و آله و سالروز شهادت حضرت امام کاظم علیه السلام، فلسفه بعثت را توحید دانست و گفت: توحید یعنی دوری از همه ظاغوت ها و تکیه نکردن به غیرخدا.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: با این مفهوم و معنای توحید، انسان قرن 21 بیش از هر زمان به این پیام بعثت نیاز دارد و آمریکا نمونه بارز طاغوت است.

امام جمعه دندی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام کاظم علیه السلام به سیره این امام همام در مبارزه با ستمگران و طاغوت زمان اشاره کرد و گفت: امام کاظم علیه السلام که انسان بسیار رئوف و مهربان بود اما هیچ گاه در مقابل ستمگران تسلیم نشد.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 اردیبهشت 10
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381136
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا