سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی95/2/3
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

 امام جمعه دندی: اعتکاف یکی از زیباترین مراسم عبادی و یک فرصت سه روزه برای راز و نیاز با خداست.

حجت الاسلام حسینی نسب: شکست آمریکا در طبس یکی از معجزات الهی و یک روز به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه دندی:با اشاره به سفر استاندار زنجان به منطقه، حضور مسئولان در شهرها، باعث دلگرمی مردم و مشاهده مستقیم پیشرفتها و مشکلات می شود.

  امام جمعه دندی: جوانان مومن و بسیجی در مساله امنیت اخلاقی به جنجالها و مخالفتها توجه نمی کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: مقام معظم رهبری فرمایشات مهمی داشتند که تلاش دشمن برای تغییر هویت دینی جوانان یکی از آنها بود.

امام جمعه دندی گفت: همانطور که جوانان زمان دفاع مقدس با جنگ سخت دشمن مقابله کردند جوانان امروز هم باید با جنگ نرم دشمن مقابله نمایند و مبارزه با اعتیاد، ماهواره، بی حجابی و هر کار انحرافی از وظایف جوانان امروز است.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه نباید از کار انقلابی در مدارس مخالفت شود گفت: راه مبارزه با جنگ نرم دشمن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن است.

حجت الاسلام حسینی نسب به نشست سازمان همکاری کشورهای اسلامی اشاره کرد و فلسفه تشکیل این سازمان را نمایش وحدت و اقتدار جهان اسلام دانست و با انتقاد از بیانیه پایانی این نشست گفت: بیانیه ضد ایرانی و تروریسم خواندن حزب الله لبنان در این نشست مخالف اهداف تشکیل این سازمان است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: بیانیه دولت فاسد وابسته اهمیتی ندارد و حزب الله مایه افتخار جهان اسلام است.

امام جمعه دندی به آغاز مجدد گشت نامحسوس امنیت اخلاقی اشاره کرد و گفت: ما باید در همه ابعاد پیشرفت کنیم و یک نوع آن، پیشرفت اخلاقی و امنیت فرهنگی است و جوانان بسیجی در این مساله نباید به جنجالها توجه کنند.

خطیب جمعه دندی به دیدار نخست وزیر ایتالیا با رهبرمعظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سفر مسئولان کشورها به ایران باید نتایج عملی و محسوس داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب عهدشکنی های آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و گفت: همانطور که ولی امر مسلمین بارها هشدار داده اند آمریکا قابل اعتماد نیست بطوری که بعد از سه ماه از اجرا شدن برجام، رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به سوال خبرنگاری خارجی مبنی بر نتایج برجام می گوید تقریبا هیچ. 

امام جمعه دندی به سالروز شکست آمریکا در طبس اشاره کرد و گفت: آمریکا در این حمله با پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و با پیش بینی پیروزی90 درصدی قدم به صحرای طبس گذاشت اما با طوفان شن که معجزه الهی بود با همه قوا زمین گیرشد و بیابان کویری طبس به یک روز بیادماندنی در تاریخ ایران اسلامی تبدیل شد.

 خطیب جمعه دندی به ایام البیض و زمان اعتکاف اشاره کرد و گفت: اعتکاف یکی از زیباترین مراسم عبادی و یک فرصت سه روزه برای راز و نیاز با خداست.

حجت الاسلام حسینی نسب به نهم اردیبهشت سالروز تشکیل شوراها اشاره کرد و گفت: وظیفه اصلی شوراها خدمت به مردم است و برای موفقیت باید از ورود به جناحهای سیاسی پرهیز کنند.

امام جمعه دندی به سالروز تغییر قبله مسلمین از بیت المقدس به مکه اشاره کرد و سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها را تسلیت گفت.

خطیب جمعه دندی به ثبت نام کلاسهای سازمان فنی و حرفه ای اشاره کرد و با بیان اینکه حضور در کلاسهای فنی و حرفه ای هم یادگیری حرفه است و هم زمینه اشتغال را فراهم می کند از علاقمندان بویژه جوانان خواست در این کلاسها ثبت نام کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب به سفر استاندار زنجان به بخش انگوران و شهر دندی اشاره کرد و ضمن تشکر از این سفر گفت: حضور مسئولان در منطقه موجب دلگرمی مردم و اطلاع مستقیم مسئولان از پیشرفت ها و مشکلات می شود.

امام جمعه دندی به یکی از نتایج این سفر اشاره کرد و گفت: آغاز احداث درمانگاه تیپ یک شهردندی در اردیبهشت ماه از نتایج این سفر است.

خطیب جمعه دندی از صدا و سیمای مرکز زنجان بخاطر راه اندازی فرستنده دیجیتال در روستای قره ناس با پوشش 2000 هزار نفر تشکر کرد.

امام جمعه دندی ضمن تشکر از زحمات آقای رستمی بخشدار سابق بخش انگوران، انتصاب آقای محمدی بعنوان بخشدار جدید بخش انگوران  را تبریک گفت.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 اردیبهشت 3
زمان : ساعت 2:55 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381125
بازدید امروز: 57
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا