سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 95/1/25
| نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: مسابقه نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا در دشمنی با ایران دلیل دیگر بی اعتماد بودن آمریکاست.

امام جمعه دندی: مسئولان در مساله فرهنگ و نهادینه شدن ارزشهای اسلامی در کشور نیز باید به اندازه سیاست و اقتصاد دغدغه داشته باشند.

نماز جمعه این هفته شهر دندی نیز مثل هفته های گذشته با حضور مردم متدین و نمازگزار شهر دندی و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدارهای نوروزی با مسئولان گفت: اَهمّ فرمایشات رهبر معظم انقلاب دو موضوع اقتصاد مقاومتی و بی اعتماد بودن آمریکا بود.

 امام جمعه دندی گفت: ما باید در همه زمینه ها بر خلاف خواست و نظر دشمن حرکت کنیم چرا که آنچه دشمن برای ما می خواهد به نفع ما نیست.

خطیب جمعه دندی به بی اعتماد بودن آمریکا اشاره کرد و گفت: اکنون نیز نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در دشمنی با ایران مسابقه می دهند لذا ما به تأسی از مقام معظم رهبری هیچ اعتمادی به دشمن مستکبر نخواهیم کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب به تحولات منطقه خصوصا کشورهای یمن و سوریه اشاره کرد و گفت: در مساله یمن با اینکه قرار بود آتش بس آغاز شود امّا عربستان کارشکنی می کند.

امام جمعه دندی به وضع سوریه اشاره کرد و گفت: وضع سوریه بسیار دردناک است اما در عین حال برگزاری انتخابات مجلس سوریه پیام هایی دارد که مهمترین آن این است که بعد از 6 سال 83 کشور در سرنگونی نظام سوریه ناکام مانده اند و برای کشورهای منطقه خصوصا حکام پادشاهی نیز این پیام را دارد که سرنوشت خود را به رأی مردم بسپارند اگر راست می گویند.

 خطیب جمعه دندی به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: نامگذاری این روز بعنوان روز ارتش از سوی امام خمینی ره پاسخ هوشمندانه امام در مقابل تضعیف ارتش بود.

حجت الاسلام حسینی نسب به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: سپاه مظهر اقتدار ملی و میدانی است و هر جا نظام اسلامی نیاز داشته سپاه قهرمان حاضر بوده است.

امام جمعه دندی به سالروز اعلام انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: مسئولان در مساله فرهنگ و نهادینه شدن ارزشهای اسلامی در کشور نیز باید به اندازه سیاست و اقتصاد دغدغه داشته باشند.

خطیب جمعه دندی گفت: مقابله با نفوذ فرهنگی دشمن یکی از مسائل مهم برای مسئولان است و باید در این مساله نیز با دشمن مقابله به مثل کنند.

امام جمعه دندی با تبریک سالروز ولادت حضرت جوادالائمه و حضرت امیرالمؤمنین علیهم السلام، ولادت حضرت علی علیه السلام را ولادت عدالت نامید و گفت: افتخار شیعیان این است که مولایشان حضرت علی علیه السلام است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به ایام البیض و زمان اعتکاف گفت: اعتکاف یعنی خلوت با خداوند در خانه خدا و مناجات با خداوند بی نیاز.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به روز زمین پاک گفت: زمین پاک و حفظ  محیط زیست حق همگان است.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 فروردین 27
زمان : ساعت 3:26 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378621
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا