سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 95/1/20
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: ماه رجب ماه بندگی و عید اولیای الهی است.

امام جمعه دندی: قطع رابطه ما با آمریکا فقط دیپلماتیک نیست بلکه ایدئولوژیک و مبنایی است.

حجت الاسلام حسینی نسب: شعار مرگ بر آمریکا در مقابل عهد شکنی ها و دشمنی های آمریکا.

 نماز جمعه دندی این هفته شهر دندی  به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه اول نماز با توجه به حلول ماه رجب، ماه رجب را ماه بندگی و عید اولیای الهی دانست و با اشاره به روایاتی به تشریح فضائل این ماه پرداخت.

 امام جمعه دندی با اشاره به روایتی از امام صادق علیه السلام گفت: حضرت امام صادق(علیه السلام) مى فرماید: آن گاه که قیامت برپا شود، منادى الهى فریاد زند: «أین الرجبیّون؟»; کجایند آنانکه ماه رجب را گرامى داشتند و از آن، بهره ها بردند؟ از آن انبوه جمعیت، گروهى برخیزند که نور جمالشان محشر را روشن کند. بر سر آنان تاج هاى شاهى که مرصّع به درّ و یاقوت است، قرار دارد و در طرف راست هرنفر از آنان هزار فرشته، در سمت چپ نیز هزار فرشته به او کرامت و تعظیم الهى را تبریک گویند.

امام جمعه دندی در خطبه دوم نماز با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران گفت: طبق فرمایش امام خمینی ره ما آن قدر از آمریکا صدمه دیده ایم که از هیچ کس ندیده ایم.

خطیب نمازجمعه دندی با بیان اینکه قطع ارتباط ما با آمریکا فقط دیپلماتیک نیست بلکه ایدئولوژیک و مبنایی است،  گفت: مبنای ما با آمریکا در مسائل جهانی و منطقه ای همچون مقاومت، مسئله قدس و فلسطین و مبارزه با تروریسم و حقوق بشر از زمین تا آسمان فرق دارد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه آمریکا چه با ایران رابطه داشته باشد چه نداشته باشد به دشمنی های خود ادامه خواهد داد، گفت: نمونه این دشمنی ها،  بحث موشک های ایرانی و عهدشکنی های آمریکا در برجام است و بعد از 80 روز از اجرای برجام رئیس جمهور آمریکا می گوید:  ایران تا کنون متن توافق را رعایت کرده است، اما روح توافق را نه.

امام جمعه دندی گفت: منظور آمریکا از روح توافق یعنی دست بر داشتن ایران اسلامی از همه اصول، ارزشها و آرمانهای انقلاب ولی این فکر را آمریکا به گور خواهد برد و ملت ایران در مقابل عهد شکنی ها و دشمنی ها شعار مرگ بر آمریکا سر خواهد داد.

خطیب نمازجمعه دندی به روز ملی فناوری هسته‏ ای‏ اشاره کرد و گفت: روز دستیابی ایران به فناوری هسته ای و غنی سازی اورانیوم در واقع روز بزرگ تحقق شعار «ما مى‏توانیم» است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به  سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: اقتصاد مقاومتی با  نصب بنر در ادارات و خیایانها و تبریک به یگدیگر محقق نمی شود و امسال قرار نیست برای اقتصاد مقاومتی شعار داده شود یا سیمنار برگزار شود امسال سال اقدام و عمل است.

امام جمعه دندی با اشاره به سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی و روز هنر انقلاب اسلامی گفت:  فرهنگ ما اسلامی است و هنر هنرمندان این است در فیلم ها، هنر و فرهنگ اصیل اسلامی را به نمایش بگذارند.

خطیب نمازجمعه دندی به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب شماره 100 به فرمان حضرت امام خمینی قدس‏سره  اشاره کرد و گفت کسانی که توان مالی دارد در ساخت خانه نیازمندان کمک کند و  یا کمکهای خود را به حساب 100 واریز کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صیادشیرازی، از فداکاری ها و جانفشانی های این شهید تجلیل کرد.

امام جمعه دندی همچنین اول رجب سالروز ولادت امام باقر علیه السلام را تبریک و سوم رجب سالروز شهادت امام هادی علیه السلام را تسلیت گفت.


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 فروردین 20
زمان : ساعت 4:20 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381147
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا