سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار سید مرتضی خاتمی با امام جمعه دندی
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: اولویت دولت و مجلس  باید تحقق شعار سال باشد.

سید مرتضی خاتمی نماینده منتخب مردم شهرهای ماهنشان، دندی، ایجرود با حضور در دفتر امام جمعه دندی با حجت الاسلام حسینی نسب دیدار کرد.

امام جمعه دندی با تبریک به نماینده منتخب مسئولیت ها را امانت الهی دانست و گفت: مردم بارها وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه ثابت کرده اند و هرجا که حضور مردم لازم بوده ، در صحنه حاضر شده اند .

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: انتخابات هفتم اسفند یک نمونه بارز و روشن حضور حداکثری مردم بود که با لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب در انتخابات شرکت کردند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه نقش اصلی و تاثیر گزار مقام معظم رهبری در حضور مردم در صحنه ای گوناگون برای همگان روشن است گفت: الان نوبت مسئولان است که نسبت به حل مشکلات مردم قدمی بردارند .

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به شعار امسال گفت: امسال که از سوی مقام عظمای ولایت به نام سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده است ، باید اولویت دولت و مجلس تحقق شعارسال باشد.

امام جمعه دندی گفت: تحقق شعار سال و حل مشکلات مردم منوط به همدلی دولت و ملت و توجه نمایندگان به وظایف اصلی خود و بی حاشیه بودن مجلس و نمایندگان است.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: در طول 36سال گذشته نمایندگانی باسابقه چندین دوره در مجلس بودند که بدون حاشیه در خدمت نظام و مردم بوده اند و مهندس عبداللهی یکی از این نمایندگان است.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 95 فروردین 19
زمان : ساعت 1:5 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381160
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا