سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه 95/1/13
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:فلسفه نامگذاری هر سال،توجه دادن مسؤولین و مردم به مهم‏ترین نیازها و برنامه‏ های محوری کشور در طی یک سال است.

حجت الاسلام حسینی نسب: حادثه تروریستی در هر کجا که باشد، مذموم و محکوم است اما با نگاه تبعیض آمیز نمی توان با تروریسم مبارزه کرد.

در دومین جمعه سال 95، نمازجمعه شهر دندی با حضور مردم مؤمن و متدین این شهر و به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی ضمن دعوت به رعایت تقوا، گفت: طبق روایت امیرمومنان حضرت علی(ع) رعایت تقوا از اخلاق انبیاست و هر روزی که انسان مرتکب گناه نشود آن روز برای انسان عید است. 

امام جمعه دندی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: فلسفه نامگذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری، توجه دادن مسؤولین و مردم به مهم‏ترین نیازها و برنامه‏ های محوری کشور در طی یک سال است.

خطیب جمعه دندی گفت: نام هر سال باید نقشه راه مسئولین باشد و برنامه ها، خط مشی ها و پروژه ها براساس شعار سال باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه نباید نسبت به شعار سال در حد نصب بنر در ادارات و خیابانها اکتفا شود، گفت: مسئولان خصوصا دولتمردان باید 10 راهکار ارائه شده توسط مقام معظم رهبری در مساله اقتصاد مقاومتی را بعنوان نقشه راه نصب العین خود قرار دهند و اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند.

امام جمعه دندی گفت: علاج مشکلات کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است و رکود اقتصادی، بیکاری و اشتغال با اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد.

خطیب جمعه دندی با اشاره به آزمایش موشک های ایرانی و واکنش آمریکا و چند کشور غربی به این مساله گفت: کینه و دشمنی آمریکا تمام نخواهد شد اما تاسف بار همنوایی برخی افراد در داخل کشور است که می گویند دنیای امروزدنیای گفتمان ها و مذاکره است نه موشک ها .

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: تا جایی که مقام معظم رهبری واکنش تندی نشان دادند و در دیدار با مداحان فرمودند: اگر این حرف از روی ناآگاهی گفته شده باشد یک مسئله است اما اگر از روی آگاهی باشد خیانت است و فرمودند: روزگار، روزگار همه چیز است وگرنه به راحتی و به صراحت حق ملت را خواهند خورد.

امام جمعه دندی با اشاره به حملات تروریستی داعش در چند کشور گفت: حادثه تروریستی در هر کجا که باشد، مذموم و محکوم است اما متاسفانه این بار نیز مدعیان مبارزه با تروریسم تبعیض گونه عمل کردند و حمله تروریستی در اروپا را محکوم کردند اما وقتی این حمله تروریستی در عراق و سوریه و پاکستان انجام شد واکنشی ندادند.

خطیب جمعه دندی با طرح این سوال که آیا خون اروپاییها رنگین تر است، گفت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای 34 کشته شده بلژیکی گریه می کند اما در یمن، که توسط حکام عربستان تاکنون 7500 نفر کشته و حدودا 14000 نفر زخمی شدند مدعیان حقوق بشر ساکت نشسته اند.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به 13 فروردین روز طبیعت گفت: منابع طبیعی سرمایه ملی است و حتی آیندگان هم در آن حقی دارند و باید از تخریب طبیعت پرهیز شود.

امام جمعه دندی با اشاره به 14 فروردین روز جهانی کتاب کودک گفت: فرزندان خود را از کودکی با کتاب آشنا کنید و همراه با اسباب بازی کتاب نیز به کودک خریداری کنید.

خطیب جمعه دندی با اشاره به 18 فروردین روز بهداشت جهانی گفت: رعایت بهداشت فردی و جمعی مورد تاکید اسلام است و تاثیری زیادی در سلامتی دارد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به 19 فروردین سالروز شهادت آیت‏ الله سیدمحمدباقر صدر و خواهرش بنت‏ الهدی گفت: ایشان پناهگاه انقلابیون و شیعیان عراق بود.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 95 فروردین 13
زمان : ساعت 9:50 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381160
بازدید امروز: 92
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا