سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 94/12/28
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: ایستادگی بر اصول و آرمانهای انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر ولایت فقیه، توجه به فرهنگ اسلامی، خدمت صادقانه و حل مشکلات مردم از نشانه های انقلابی بودن است.

حجت الاسلام حسینی نسب: هر چه تهدیدات و دشمنی ها عمیق تر شود بُرد موشکهای ما نیز زیادتر خواهد شد.

آخرین نمازجمعه دندی در سال 94 به امامت حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی و با حضورمردم مومن و متدین این شهر برگزار شد.

 حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه اول نماز جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، با اشاره به عید نوروز گفت: عید به معنای بازگشت به فطرت اولی و پاکی از گناه است و عید واقعی روزی است که انسان در آن روز مرتکب گناه نشود.

امام جمعه دندی به اشاره به دعای تحویل سال گفت: احسن الحال، ترک گناه و تقرب به درگاه الهی است که موجب رضایت خداوند می شود.

خطیب جمعه دندی در خطبه دوم نماز جمعه به مناسبت های هفته پرداخت و با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان طلاب گفت: طبق فرمایش رهبرانقلاب اسلامی، حوزه های علمیه باید انقلابی بمانند و فرمودند: اگر بخواهیم نظام اسلامی همچنان اسلامی و انقلابی بماند باید حوزه های علمیه انقلابی بماند و الا نظام در خطر انحراف قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اینکه خاستگاه نظام و انقلاب حوزه های علمیه هستند، گفت: ایستادگی بر اصول و آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر ولایت فقیه، توجه به فرهنگ اسلامی، خدمت صادقانه و خالصانه و حل مشکلات مردم از نشانه های انقلابی بودن است.

امام جمعه دندی با اشاره به رزمایش ولایت و آزمایش موشکهای ایران و یاوه سرایی آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: دشمنی آمریکا ادامه دارد و بعد از برجام، موشکهای ایرانی را بهانه کرده ولی دشمن بداند آمادگی نظامی در برابر دشمنان دستور قرآن است و هر چه تهدیدات آنها عمیق تر شود بُرد موشکهای ما نیز عمیق تر خواهد شد.

خطیب جمعه دندی به تشییع دو شهید مدافع حرم در زنجان اشاره کرد و گفت: حضرت زینب سلام الله علیها متعلق به همه است و دفاع از حرم دختر امیرمومنان علیه السلام دفاع از اهلبیت است و شهدای مدافع حرم به حضرت عباس علیه السلام تأسی می کنند.

 امام جمعه دندی با اشاره به 29 اسفند روز ملی شدن صنعت نفت گفت: این روز، روز قطع شدن دست بیگانگان از سرمایه ملی است و بارها ثابت شده هر جا مقاومت کرده ایم، پیروز میدان بودیم.

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز حمله نظامی آمریکا به عراق اشاره کرد و گفت: این کار جز شکست و گرفتار شدن در باتلاق عراق ثمره ای برای آمریکا نداشت.

امام جمعه دندی با اشاره به 2 فروردین سالروز هجوم رژیم شاه به مدرسه فیضیه گفت: رژیم پهلوی با حمله به فیضیه می خواست انقلاب را از ریشه بخشکاند اما این کار موجب تشدید مبارزات مردم شد.

خطیب جمعه دندی به سالروز آغاز عملیات فتح المبین اشاره کرد و از این عملیات بعنوان یکی از عملیات افتخار آفرین یاد کرد و گفت: حضرت امام خمینی ره بعد از این عملیات در پیامی به رزمندگان فرمود من از دور دست و بازوی شما را می بوسم.

حجت الاسلام حسینی نسب با توجه به روز جهانی آب گفت: نیاز انسان به آب بیش از غذاست و کم آبی یک خطر است و صرفه جویی در مصرف آب وظیفه همگانی است.

امام جمعه دندی با توجه به سالروز ترور شیخ احمد یاسین رهبر جنبش انقلابی حماس در فلسطین توسط رژیم صهیونیستی گفت: ترور و آدم کشی در ذات این رژیم است.

خطیب جمعه دندی به 4 فروردین سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: تکریم از مادران و همسران شهدا، تکریم از فرهنگ ایثار و شهادت است.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 اسفند 28
زمان : ساعت 2:23 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377393
بازدید امروز: 131
بازدید دیروز: 81
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا