سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنرانی در اجتماع عزاداران فاطمی
| نظر بدهید

امام جمعه دندی: ولایت مداری، اطاعت از مقام معظم رهبری و مبارزه با ظلم از درسهای فاطمیه است.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در اجتماع عزاداران فاطمی شهر دندی در مسجد جامع این شهر با تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها به تشریح فضایل و جایگاه دخت پیامبر(ص) پرداخت.

امام جمعه دندی گفت: رضایت فاطمه رضایت خداوند و غضب فاطمه غضب خداست و هر که زهرا را ناراحت و رنجور نماید خدا را ناراحت کرده است.

وی به جایگاه حضرت زهرا سلام الله علیها در صحرای محشر و قیامت اشاره کرد و گفت: آن حضرت در قیامت همه محبان و دوستداران اهلبیت علیهم السلام را شفاعت خواهند کرد تا وارد بهشت شوند.

امام جمعه دندی گفت: عظمت و مقام حضرت فاطمه در روز قیامت چنان است که خداوند به خاطر فاطمه به دوستان آن حضرت نیز مقام شفاعت می دهد. امام باقر(ع) به جابر فرمود: جابر! به خدا سوگند، فاطمه(س) با شفاعت خود در آن روز شیعیان و دوستانش را از میان اهل محشر جدا می سازد، چنانکه کبوتر دانه خوب را از دانه بد جدا می کند.

حجت الاسلام حسینی نسب به راههای محبت به اهلبیت اشاره کرد و گفت: بهترین راه محبت به فاطمه سلام الله علیها عمل به دستورات آن حضرت و الگو گرفتن از سیره و رفتار حضرت زهراست.

امام جمعه دندی گفت: ولایت مداری و حرکت در مسیر ولایت، اطاعت از مقام معظم رهبری و مبارزه با ظلم از مهترین درسهای فاطمیه است.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 اسفند 23
زمان : ساعت 4:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377476
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 181
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا