سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه دندی
| نظر

امام جمعه دندی: جهت همنوا شدن با مهدی فاطمه ایام فاطمیه باید مثل عاشورا برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی نسب: اگر آثار برجام مثل آفتاب تابان است باید آثار آن در زندگی روزمره مردم ملموس باشد.

خطیب جمعه دندی: ویژگی یادگار امام ولایت پذیری و ولایت مداری بود و بعد از امام، با امام و خدا عهد کرده بود که کوچکترین قدمی برخلاف مقام معظم رهبری برندارد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان خبرگان و تجلیل از رفتار نجیبانه کسانی که رأی نیاوردند، گفت: تمکین به رأی مردم، تمکین به قانون و احترام به انتخاب مردم است.

 امام جمعه دندی به اولویت اصلی دولت ازمنطر رهبرمعظم انقلاب اشاره کرد و گفت: اولویت اصلی دولت باید حل مشکلات اقتصادی مردم باشد واگر آثار برجام مثل آفتاب تابان است باید آثار آن در زندگی روزمره مردم ملموس باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب به وظیفه اصلی مجلس خبرگان از نگاه مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت: انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن وظیفه اصلی مجلس خبرگان است همانطور که حضرت آیات واعظ طبسی و خزعلی این گونه بودند و همانطور که آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی اینگونه هستند.

خطیب جمعه دندی با تجلیل از افتخارآفرینان سپاه و رزمایش موشکی اقتدار ولایت گفت: غرش موشکها با برد2 هزار کیلومتر باعث وحشت دشمنان شده است و آنچه باعث افتخار است اینکه موشکها در زمان تحریم ساخته شده است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به حوادث یمن و محاصره مردم بی دفاع آن گفت: جنایات سعودی‏ها آنقدر وحشیانه و بی‏رحمانه است که حتی روی صهیونیستها را هم سفید کردند و تعجب اینجاست که عربستان خود ترور می کند ولی حزب الله مقاوم لبنان را تروریسم می نامد.

امام جمعه دندی به حوادث سوریه اشاره کرد و هدف آمریکا برای تجزیه سوریه و تقسیم آن به چهار منطقه را طرحی خطرناک دانست و از وزارت خارجه خواست بصورت فعال وارد میدان شود.

خطیب جمعه دندی به 26 اسفند سالروز ارتحال سیداحمد خمینی اشاره کرد و گفت: ویژگی روشن ایشان ولایت پذیری و ولایت مداری بود و بعد از امام نیز با امام و خدا عهد کرده بود کوچکترین قدمی را علیه رهبری و برخلاف رهبری برندارد.

حجت الاسلام حسینی نسب به 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز شهدا اشاره کرد و ضمن قدردانی از خدمات بنیاد شهید گفت: تکریم و بزرگداشت شهدا و خانواده شهدا وظیفه همه است و بهترین تکریم حرکت در مسیر شهداست و خانواده شهدا در این راه باید در خط مقدم باشند.

امام جمعه دندی به 24 اسفند سالروز انفجار بمب در مراسم نمازجمعه تهران و شهادت تعدادی از نمازگزاران توسط منافقان کوردل در سال63 اشاره کرد و گفت: چون نمازجمعه محل آگاهی بخشی و بصیرت افزایی  بوده بارها توسط منافقین مورد حمله قرار گرفته است.

خطیب جمعه دندی به سالروز بمباران شیمیایی شهر حلبچه توسط رژیم بعث عراق در سال 1366 اشاره کرد و گفت: آمریکا برای بمباران حلبچه 500 تن مواد شیمیایی  به رژیم صدام داد و صدام به یک جنایت جنگی مرتکب شد که هنوز بسیاری از جوانهای عزیزِ آن روزِ ما مبتلا به عوارض آن هستند.

 حجت الاسلام حسینی نسب در خطبه اول نماز نیز ضمن دعوت به رعایت تقوا، به مناسبت ایام فاطمیه به تشریح مبارزات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دفاع از ولایت پرداخت و از مردم خواست جهت عرض تسلیت به محضر حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه و همنوا شدن با مهدی فاطمه در مجالس عزای حضرت زهرا سلام الله علیها حضور داشته باشند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 اسفند 21
زمان : ساعت 2:24 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377511
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 181
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا