سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مصاحبه با خبرنگار شبکه اشراق
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: مردم انقلابی و ولایی با هر رأی خود یک تیر به قلب دشمن خواهند زد.

متن کامل مصاحبه:

بسم الله الرحمن الرحیم.

با درود و سلام به روح مطهر و ملکوتی حضرت امام خمینی ره و ارواح شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و آرزوی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله

دو نکته در مورد انتخابات بسیار مهم است و همه باید تلاش کنند هر دو به نحو شایسته انجام شود:

1- هدف اصلی این است که باید تلاش شود همه کسانی که از لحاظ قانونی می توانند رأی دهند در پای صندوق های رأی حاضر شوند تا خواست مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری محقق شود. الحمدلله ملت انقلابی و ولایی ایران اسلامی خصوصا مردان و زنان، جوانان و نوجوانان ولایت مدار پایتخت شعور و شعور حسینی به ویژه مردم  عزیز و ولایی بخش انگوران و شهر دندی همیشه در صحنه های انقلاب حضور پررنگ داشته اند.

انشالله این بار نیز در لبیک به ندای مقام عظمای ولایت براساس تکلیف الهی و وظیفه شرعی و قانونی با حضور دشمن شکن خود به دنیا خصوصا دشمنان ثابت خواهند کرد که پشتیبان محکمی برای نظام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و با هر رأی خود یک تیر به قلب دشمن خواهند زد.

2- همانطور که اصل حضور در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است، تشخیص اصلح نیز یک وظیفه است و حضرت امام ره و حضرت امام خامنه ای مدظله معیارهای انتخاب اصلح را برای ما روشن فرموده اند از جمله تدین و دینداری، متعهد به اسلام، اعتقاد به نظام اسلامی و ولایت فقیه، برائت از فتنه گران، شجاعت، ساده زیستی و توجه به محرومان از ویژگی های کاندیدای اصلح است.

امیدواریم روز جمعه هفتم اسفند خداوند دلهای مردم را به سوی کاندیدای اصلح رهنمون سازد.

والسلام علیکم و رحمة الله



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 94 اسفند 6
زمان : ساعت 11:48 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378338
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا