سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همایش گفتمان ولایت و رهبری و انتخابات
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در همایش گفتمان ولایت و رهبری و انتخابات در سپاه ماهنشان:

حضرت زهرا (س)الگوی بی بدیل ولایت پذیری و ولایت مداری و پروانه شمع سوزان ولایت بود.

 شناخت اصلح و رأی به افراد شایسته نشانه ولایت مداری است.

 ولایت پذیری سیاسی به معنای تنظیم حرکات و سخنان خود با ولایت و حرکت در مسیر و خطوط ولایت است.

 با حضور آگاهانه و رأی به افراد اصلح نباید اجازه دهیم مجلس ششم دیگری تشکیل شود.

انگلیس خط و نشان می دهد که به چه کسی رأی دهید و به چه کسی رأی ندهید ولی ملت انقلابی همیشه برخلاف خواست دشمن حرکت کرده و این بار نیز دشمن را ناامید خواهد کرد .

حجت الاسلام حسینی نسب در همایش گفتمان ولایت ورهبری و انتخابات که در سپاه ناحیه ماهنشان برگزار شد،باتسلیت شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)گفت:حضرت زهرا (سلام الله علیها)الگوی بی بدیل ولایت پذیری و ولایت مداری و پروانه شمع سوزان ولایت بود و اولین شهید راه ولایت شد.

امام جمعه دندی در این همایش که رؤسای محترم ادارات و فرماندهان سپاه ماهنشان حضور داشتند، گفت: تازمانی که فاطمه (سلام الله علیها)زنده بود، علی( علیه السلام) به پشتیبانی فاطمه (سلام الله علیها)دلگرم بود و کسی جرأت جسارت به امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام نداشت.

وی گفت: فاطمه رکن ولایت و سرباز فداکار ولیّ زمان بود و تا فاطمه سلام الله علیها بود علی(علیه السلام) تنها نماند.

حجت الاسلام حسینی نسب در ادامه به چند نمونه از ولایت پذیری فاطمه زهرا (سلام الله علیها)اشاره کرد و گفت: همراهی با حضرت علی (علیه السلام) در مراجعه به خانه انصار و مهاجرین برای یاد آوری جایگاه امیر مومنان (علیه السلام) و حرکت به سوی مسجد در دفاع از حضرت علی (علیه السلام) و وصیت به دفن شبانه نمونه هایی از ولایت مداری حضرت زهرا (سلام الله علیها)است .

امام جمعه دندی در ادامه با بیان اینکه شناخت ولایت و ولایت مداری باید در عمل ثابت شود گفت: شناخت اصلح و رأی به افراد شایسته نشانه ولایت مداری است .

حجت الاسلام حسینی نسب در این همایش، اعتقاد به اسلام و ارزشهای اسلامی، اعتقاد به نظام اسلامی و ولایت فقیه ، شجاعت و بصیرت و برائت از فتنه گران را از معیارهای انتخاب اصلح عنوان کرد و گفت باید ملاک ما برای انتخاب، ملاک و معیارهای امام و رهبری باشد.

امام جمعه دندی گفت: با حضور آگاهانه و رأی به افراد اصلح نباید اجازه دهیم مجلس ششم دیگری تشکیل شود یا افرادی به مجلس بروند که می گفتند می توان امام معصوم را استیضاح یا بر علیه خدا تظاهرات کرد!

امام جمعه دندی با بیان اینکه ولایت پذیری سیاسی به معنای تنظیم حرکات و سخنان خود با ولایت و حرکت در مسیر و خطوط ولایت است، گفت: انتخاب این دوره خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بسیار حساس است و نخبگان جامعه مانند بسیج وظیفه بسیار سنگینی دارند .

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه دشمن چشم به انتخابات دوخته و انگلیس خط و نشان می دهد که به چه کسی رأی دهید و به چه کسی رأی ندهید،گفت: دشمن بداند ملت انقلابی همیشه برخلاف خواست دشمن حرکت کرده و این بار نیز دشمن را ناامید خواهد کرد .

امام جمعه دندی با بیان اینکه آمریکا این روزها بارها توسط ایران اسلامی تحقیر شده است، گفت: اشک ذلت متجاوزان آمریکایی بعد از دستگیری و حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه تحقیر چندین باره آمریکا و انگلیس در هفتم اسفند است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه ورود افراد ولایی و انقلابی به مجلس موجب حرکت کشور در مسیر اصلی خواهد بود، گفت: نماینده مجلس باید سرباز ولایت باشد نه اینکه برای نظام و رهبری دردسرساز شود.



 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 اسفند 3
زمان : ساعت 2:1 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379636
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 253
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا