سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 94/11/23
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: با اشاره به معیار هفتم انتخاب اصلح، کاندیداهای نمایندگی باید ساده زیست و آشنا به درد محرومان باشند و به کانون قدرت و ثروت وابسته نباشد.

حجت الاسلام حسینی نسب: از حضور مردم مومن و انقلابی در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن تشکر می کنیم.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در خطبه های این هفته نماز جمعه دندی، ضمن تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و جشن های انقلاب، به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی در مسائل اقتصادی و نظامی پرداخت.

امام جمعه دندی گفت: متاسفانه در مجالس عمومی و فضای مجازی گفته می شود، که وضع اقتصادی مردم قبل از انقلاب بهتر بود ولی دوبرابر شدن جمعیت کشور، افزایش توان خرید مردم و چشم هم چشمی ها و تجملات را نیز باید در نظر گرفت.

 خطیب جمعه دندی با اشاره به برنامه های دهه فجر در شهر دندی و روستاهای تابعه، از برنامه ریزی و برگزاری جشن ها تشکر کرد و گفت: البته این برنامه ها آسیب هایی نیز دارد و یکی از آنها اینکه برنامه ها باید متناسب با اهداف انقلاب باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب ضمن تشکر از برنامه های صدا و سیما در دهه فجر، از صدا وسیما بخاطر پوشش برنامه های شهر دندی در دهه فجر تشکر کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب در ادامه مباحث هفته های گذشته مبنی بر معیار های انتخاب اصلح، به هفتمین معیار انتخاب اصلح از منظر حضرت امام ره و مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از معیار های انتخاب اصلح این است که کاندیداهای نمایندگی باید ساده زیست و آشنا به درد محرومان باشند و به کانون قدرت و ثروت وابسته نباشد.

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه اگر کسی درد فقر و نداری و محرومیت را نچشیده باشد نمی تواند مشکلات اقشار محروم و نیازمند جامعه را درک کند، گفت: حضرت امام خمینی ره می فرماید: وکلا مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند نه از سرمایه داران و زمین خواران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخی محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنه گان را نمی توانند بفهمند .

وی گفت: مقام معظم رهبری مدظله نیز می فرمایند: نماینده مجلس باید دلسوز مردم – بخصوص طبقات محروم – باشد و برای آنها کار و فکر کند. نامزدهای انتخابات مراقب باشند خود را وامدار ثروتمندان و قدرتمندان و امثال اینها نکنند. اگر کسی وامدار دستگاه‏ها و اشخاص و وامدار پول و قدرت شد، دیگر نمی‏تواند برای مردم دلسوزی کند.

خطیب جمعه دندی به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ارتش اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی هنوز در نیمه راه است و انشالله با یاری خداوند، ملت ایران به قله های بلند عزت و اقتدار در مسائل اقتصادی و سیاسی و ... دست خواهند یافت.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه همچنان خبری از آثار رفع تحریم ها نیست، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری راه حل رفع مشکلات اقتصادی مدیریت صحیح، اتکا به داخل و مقاوم سازی اقتصاد است.

امام جمعه دندی به آزاد سازی دو شهر شیعه نشین در سوریه اشاره کرد و این پیروزی ها را  نتیجه مقاومت و ایستادگی مردمان شجاع این دو شهر دانست و از مقام شهدای مدافعان حرم تجلیل کرد.

خطیب جمعه دندی با تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار و بهورز، زنان و پرستاران را به الگو گرفتن از این بانوی بزرگ کربلا دعوت کرد.

حجت الاسلام حسینی نسب به سالروز حکم تاریخی حضرت امام مبنی بر اعدام سلمان رشدی اشاره کرد و گفت: بعد از این حکم،  زندگی برای این شخص شیطانی جهنم شده و بارها مجبور شده که محل زندگی خود را تغییر دهد.

امام جمعه دندی با گرامی داشت 29 بهمن سالروز قیام مردم تبریز در سال 56 ، سالروز شهادت دبیرکل سابق حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

سخنرانان پیش از خطبه های جناب آقای هدایتی رئیس محترم دانشگاه آزاد ماهنشان بود که به مناسبت دهه فجر به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد.

در بین نماز نیز به قید قرعه به پنج نفر از شرکت کنندگان در مسابقه دهه فجر یک قلم قرآنی هوشمند اهدا شد.


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 بهمن 23
زمان : ساعت 2:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378401
بازدید امروز: 116
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا