سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنرانی در اجتماع راهپیمایی 22 بهمن
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

مراسم راهپیمایی دشمن شکن و پرشکوه 22 بهمن در شهر دندی برگزار شد.

امام جمعه دندی: 22بهمن ثمره مقاومت و ایستادگی، ثمره مجاهدتها و فداکاریها، ثمره خون شهدا و حاصل 15 سال فعالیت انقلابی حضرت امام خمینی ره است.

حجت الاسلام حسینی نسب: حاکمیت ارزشهای اسلامی در جامعه در زیر سایه نظام اسلامی و ولایت فقیه  یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دندی: رهایی از سلطه استکبار، استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ، عزت و اقتدار ملی از دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دندی: امروز دشمن را تحقیر کردید و انشالله در انتخابات هفتم اسفند نیزبا انتخاب نمایندگان ولایی، انقلابی، متدین، معتقد به ولایت فقیه، آشنا به مشکلات منطقه و مردم، با تجربه و دردآشنا، بابصیرت و دشمن شناس یکبار دیگر دشمن تحقیر و ناامید خواهد شد.

مشروح خبر در... 


حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبریک سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی ره و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس گفت: 22بهمن و حضور در راهپیمایی نشانه شکرگزاری و سپاس از خداوند متعال در مقابل نعمت انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه دندی با تشکراز حضور مسئولان و مردم انقلابی در راهپمایی گفت: 22بهمن ثمره مقاومت و ایستادگی، ثمره مجاهدتها و فداکاریها، ثمره خون شهدا و حاصل 15 سال فعالیت انقلابی حضرت امام خمینی ره است.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه 22 بهمن تجلی اراده ملت ایران است، گفت: برگزاری سی وهفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه 27 سال رهبری های امام گونه، مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه طبق آیه شریفه قرآن باطل رفتنی و حق ماندنی است، گفت: 22بهمن روز پیروزی حق بر باطل است.

حجت الاسلام حسینی نسب در ادامه سخنان خود به دستاوردهای 37 ساله نظام اسلامی در مسائل سیاسی، علمی و معنوی اشاره کرد و گفت: دستاورد سیاسی انقلاب اسلامی، رهایی از سلطه استکبار، استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی است.

امام جمعه دندی گفت: مذاکره کشورهای 1+5 با ایران اسلامی و اثبات حقانیت فعالیت صلح آمیز ایران و لغو تحریم ها از مهمترین دستاوردهای سیاسی است.

وی با اشاره به وضعیت علم و دانش در نظام پهلوی ومقایسه آن با علوم پیشرفته کنونی گفت: در سال 1356 یکی از کارخانه های ایران با 8000 نفر کارگر بخاطر نداشتن پیچ متوقف می شود چرا که حکومت پهلوی کشور را از هر جهت وابسته نگه داشته بود.

حجت الاسلام حسینی نسب حاکمیت ارزشهای اسلامی در جامعه در زیر سایه نظام اسلامی و ولایت فقیه را یکی از دستاوردهای دیگر انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: حضور جوانان و نوجوانان در مراسم نمازجمعه، اعتکاف و مجالس ائمه معصومین علیهم السلام خصوصا عاشورا دلیل بر حاکمیت ارزشهای اسلامی در جامعه است.

امام جمعه دندی در ادامه با بیان اینکه در یکی دو ماه گذشته ملت ایران چندبار دشمن را تحقیر کرده است گفت: مذاکرات هسته ای، دستگیری ده متجاوز آمریکایی و حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن از عوامل تحقیر استکبار جهانی است.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به انتخابات هفتم اسفند گفت: انشالله در انتخابات هفتم اسفند نیزبا انتخاب نمایندگان ولایی، انقلابی، متدین، معتقد به ولایت فقیه، آشنا به مشکلات منطقه و مردم، دردآشنا، بابصیرت و دشمن شناس یکبار دیگر دشمن تحقیر و ناامید خواهد شد.

امام جمعه دندی خطاب به راهپیمایان گفت: افرادی مثل خودتان را انتخاب کنید چرا که نماینده شما خواهد بود ورأی دادن به کسانی که دیگران را تخریب یا خدمات انقلاب را نادیده گرفته و یا وعده های دروغ می دهند شرعا و قانونا اشکال دارد.


 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 94 بهمن 22
زمان : ساعت 3:32 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378518
بازدید امروز: 233
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا