سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه دندی 94/11/16
| نظر بدهید

امام جمعه دندی: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه ولایت مداری، بصیرت، دشمن شناسی و انقلابی گری است.

حجت الاسلام حسینی نسب:با حضور بی نظیر در راهپیمایی 22 بهمن و با شعار مرگ بر آمریکا یک بار دیگر خاطره سیلی خوردن استکبار زنده خواهد شد.

امام جمعه دندی: کاندیداهای نمایندگی از وعده های غیر عملی یا خارج از حیطه وظائف خود پزهیز کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی در خطبه نماز جمعه امروز دندی به سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تنها انقلاب ماست که در هر22بهمن مردم بصورت خودجوش به خیابانها می آیند و جشن می گیرند.

امام جمعه دندی به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و با بیان اینکه حضور مردم در صحنه های انقلاب جزو وظائف ملت نسبت به نظام است، گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه ولایت مداری، بصیرت، دشمن شناسی و انقلابی گری است و انشالله با حضور بی نظیر و با شعار مرگ بر آمریکا یک بار دیگر خاطره سیلی خوردن استکبار زنده خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: مردم هر وقت که لازم بوده با حضور در صحنه، دِینِ خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند، از مسئولین خواست نسبت به حل مشکلات اقتصادی و بی کاری جوانان تلاش کنند.

خطیب جمعه دندی در ادامه مباحث هفته های گذشته به ششمین معیار انتخاب اصلح پرداخت کرد و گفت: کاندیداهای نمایندگی نباید وعده های غیر عملی یا خارج از حیطه وظائف خود و یا خارج از توان دولت به مردم بدهند.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه وعده دروغ علاوه بر اینکه حرام، خلاف شرع و بر خلاف اخلاق انتخاباتی نیز است، به فرمایش مقام معظم رهبری در این باره اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند: مردم توجه باید داشته باشند که تبلیغات رنگین و متنوع ملاک نیست؛ وعده­های‌ غیر عملی‌ ملاک نیست. من با خودِ نماینده­های‌ محترم در دوره­های‌ مختلف وقتی‌ مواجه شدم، به اینها گفتم: آقایان و خانم­های‌ نماینده! وظیفة‌ نماینده این نیست که وعدة‌ عمرانی‌ و فلان پروژه، فلان کار را در منطقة‌ انتخابی‌ خود به مردم بدهد؛ اینها کار اجرائی‌ است، کار دولت است. وظیفة‌ نماینده این است که بتواند قانون مورد نیاز کشور را پیدا کند، آن قانون را جعل کند ... وعده­های‌ غیر عملی‌ دادن، وعده­های‌ بزرگ دادن، اینها ملاک نیست.

امام جمعه دندی به دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همه اقشار می تواند در رشته و تخصص خود ارزشهای اسلامی و آرمانهای انقلاب را رعایت کنند و ورزشکاران نیز باید اعتقاد به ارزشهای اسلامی و سرود ملی و پرچم را در عمل ثابت کنند.

خطیب جمعه دندی به رزمایش ولایت 94 و پیام صلح و دوستی این رزمایش اشاره کرد و گفت: نکته مهم این رزمایش اخطار یگان‏هاى نیروى دریایى ارتش جمهورى اسلامى ایران به رزم ناو آمریکا است که مجبور به ‏ترک منطقه می شوند.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اینکه طبق قانون، جرائم رانندگی هر سه سال یکبار طبق تورم کاهش یا افزایش می یاید، به تصمیم زودتر از موعد افزایش مجدد جرائم رانندگی اشاره کرد و از دیوان عدالت اداری به بخاطر مخالفت با این کار تشکر کرد.

امام جمعه دندی به سالروز حکم تحریم استعمال تنباکو توسط فقیه مجاهد آیت الله میرزای شیرازی اشاره کرد و گفت: این فتوا و تأثیرآن در جامعه، جلوه دیگری از قدرت و نفوذ علماء و مراجع تقلید در جامعه است که حتی کارکنان دربار و همسر ناصرالدین شاه نیز طبق این فتوا قلیان ها را شکستند.

خطیب جمعه دندی با گرامیداشت بیعت همافران با امام و پیوستن آنها به مردم، این حرکت انقلابی را از ضربات شکننده بر پیکره نظام شاهنشاهی دانست.

وی همچنین 19 بهمن روز نیروى هوایى ارتش جمهورى اسلامى ایران و 20 بهمن روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و 21 بهمن روز شکسته شدن حکومت نظامی به فرمان امام خمینی ره در سال 57 را گرامی داشت.




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 بهمن 16
زمان : ساعت 3:29 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381126
بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا