سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مراسم جشن انقلاب در روستای انگوران + تصاویر
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه  دندی: دستاوردهای 37 ساله انقلاب اسلامی قابل مقایسه با حکومت 2500 نظام شاهنشاهی نیست.

حجت الاسلام حسینی نسب: انصاف و اخلاق حکم می کند دستاوردها و ضعفها در کنار هم دیده شود.

در سومین روز از دهه مبارک فجر مراسم جشن انقلاب در سالن ورزشی روستای انگوران از توابع شهر دندی با حضور مسئولان بخش انگوران و شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این مراسم با تبریک دهه فجر و سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان انواع نعمت های الهی گفت: وقتی صحبت از نعمت می شود فقط نعمات مادی به ذهن خطور می کند در حالی که صدها نعمت دیگر باطنی و معنوی وجود دارد که از آنها غافل هستیم.

 امام جمعه دندی گفت:  توحید و خداشناسی، محبت به اهل بیت، فرهنگ غنی اسلامی، امنیت، نظام اسلامی و ولایت فقیه از جمله نعمات با اهمیت الهی هستند و ما باید قدردان و سپاسگزار خداوند باشیم.

حجت الاسلام حسینی نسب به اهمیت امنیت اشاره کرد و گفت:  در حالی که در کشورهای همسایه ایران جنگ و ناآرامی وجود دارد اما ایران اسلامی به برکت نظام اسلامی و هدایت های رهبرمعظم انقلاب همچون گلستان حضرت ابراهیم در امنیت و آرامش کامل بسر می برد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه امنیت از بزرگترین نعمتهای الهی است، گفت: اگر امنیت و آرامش نباشد نه زندگی معنا دارد و نه کار وتلاش و تحصیل.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه نعمتهای الهی قابل شمارش نیستند، گفت: نظام اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی یکی دیگر از نعمتهای الهی است و دستاوردهای چند ساله بعد از انقلاب نیز از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه دستاوردهای 37 ساله انقلاب اسلامی قابل مقایسه با حکومت 2500 نظام شاهنشاهی نیست، گفت: البته این به معنای عدم مشکلات نیست اما انصاف و اخلاق حکم می کند دستاوردها و ضعفها در کنار هم دیده شود چرا که فقط بیان ضعفها و مشکلات بی انصافی است همانطور که فقط بیان دستاوردها باعث بی تحرکی جامعه می شود.

وی نعمت ولایت فقیه را  یکی دیگر از نعمتهای خداوند به ملت ایران دانست و گفت: به اعتراف دوست و دشمن عزت، اقتدار، آرامش و تداوم انقلاب  در سایه وجود رهبر معظم انقلاب و هدایتهای آن رهبر فرزانه روز به روز به تکامل می رسد.

امام جمعه دندی گفت: همه از خداوند بخواهید تا توفیق شکرگزاری در برابر نعمات الهی را داشته باشیم و قدردان برکات نظام اسلامی باشیم تا خداوند نیز نعمات و برکات خود را نازل فرماید همانطور که می فرماید: لَئِن شَکَرْتُمْ لأَزِیدَنَّکُمْ وَلَئِن کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ.

در پایان مراسم نیز از کشاورزان و دانش آموزان نمونه با اهدا لوح تقدیر شد.

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 بهمن 14
زمان : ساعت 1:53 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381133
بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا