سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به مناسبت دهه فجر؛ دیدار مسئولین ادارات + گزارش تصویری
برچسب ها: اخبار (756)، دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: تبعیت از ولایت فقیه، حفظ وحدت و اتحاد، حضور در صحنه های انقلاب، مبارزه با نفوذ دشمن، بصیرت و دشمن شناسی از ویژگی های انسان انقلابی است.

به مناسبت آغاز سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر مسئولین ادارات شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب با تبریک دهه فجر و گرامیداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی ره به میهن اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی ره و شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس، به تجلیل از شخصیت امام  راحل پرداخت.

امام جمعه دندی با بیان اینکه با توجه به آیات قرآن دو نوع ائمه وجود دارد، ائمه هدایتگر و ائمه کفر، گفت: ائمه کفر انسان را به انحراف، به تبعیت از شیطان و هوای نفس دعوت می کنند و نتیجه تبعیت از آنها سقوط به جهنم است.

حجت الاسلام حسینی نسب به ویژگی های ائمه هدایتگر اشاره کرد و گفت: هدایت به سوی خدا، به عبادت و بندگی، هدایت به صراط مستقیم از ویژگی های ائمه هدایتگر است و ائمه معصومین مصداق اتم ائمه هدایتگر هستند.

امام جمعه دندی به سیره و اخلاق حضرت امام خمینی ره اشاره کرد و اخلاص در عمل، شجاعت و توکل بر خدا را از ویژگی های اخلاقی امام برشمرد.

حجت الاسلام حسینی نسب به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و رهبری حضرت امام خمینی ره، حضور مردم در صحنه با ایمان و اعتقاد کامل به حرکت امام و اتحاد و یکپارچگی را از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

امام جمعه دندی با بیان اینکه همان عوامل بوجود آورنده یک انقلاب در تداوم آن انقلاب نیز لازم و ضروری است، گفت: استمرار و تداوم انقلاب و قدرت و اقتدار نظام اسلامی در سایه تبعیت از مقام معظم رهبری به اوج رسیده است.

حجت الاسلام حسینی نسب حضور مردم و مسئولین در صحنه های انقلاب را ضروری دانست و با اشاره به روز 22 بهمن گفت: همه باید نسبت به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن تلاش کنند چرا که راهپیمایی 22 بهمن مقدمه برای حضور حداکثری در پای صندوق های رأی خواهد بود.

امام جمعه دندی در ادامه به ویژگی های انقلابی بودن اشاره کرد و تبعیت از ولایت فقیه، حفظ وحدت و اتحاد، حضور در صحنه های انقلاب، مبارزه با نفوذ دشمن و بصیرت و دشمن شناسی را از ویژگی های انسان انقلابی دانست.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به دشمنی های آمریکا در چندین سال گذشته گفت: توافق هسته ای نباید باعث فراموش کردن دشمنی آمریکا و استکبار جهانی شود چرا که دشمن در مذاکرات هیج لطفی به ما نکرده است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه آمریکا با اصل نظام و انقلاب ما مخالف است و همان طور که مقام معظم رهبری بارها تذکر داده اند، مساله هسته ای بهانه است، گفت: حضور آگاهانه در انتخابات 7 اسفند و انتخاب افراد اصلح از نفوذ دشمن جلوگیری می کند.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 94 بهمن 12
زمان : ساعت 4:57 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381129
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا