سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نمازجمعه دندی94/11/9
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: نماینده ملت شجاع و انقلابی، باید شجاع باشد. 

حجت الاسلام حسینی نسب: مهمترین وظیفه دولت در پسابرجام حل مشکلات اقتصادی مردم و مبارزه با رکود اقتصادی است.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه دندی با گرامیداشت 12 بهمن سالروز بازگشت حضرت امام خمینی ره به ایران و آغاز دهه فجر گفت: 12 بهمن روز رهایی از دست طاغوت و روز غلبه ایمان بر کفر است.

امام جمعه دندی گفت: اسقلال، اقتدار و پیشرفت ما مرهون انقلاب اسلامی و مجاهدتهای حضرت امام ره و شهدای انقلاب است.

خطیب جمعه دندی به پیام مقام معظم رهبری به اجلاس نماز اشاره کرد و گفت: همه باید نسبت به اقامه و ترویج این فریضه الهی در حد توان تلاش کنند و جوانان و نوجوانان را به اقامه نماز و حضور در نماز جمعه و جماعات تشویق نمایند.

حجت الاسلام حسینی نسب به مساله انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات یک مسابقه ملی است و همه باید در انتخابات شرکت کنند تا حضور حداکثری مد نظر مقام معظم رهبری محقق شود.

امام جمعه دندی گفت: همه اعم از برگزار کنندگان انتخابات، کاندیداها و طرفداران و حامیان آنها طبق قانون عمل کنند و همه موظفند احترام و جایگاه شورای نگهبان را حفظ کنند.

خطیب جمعه دندی با بیان اینکه کاندیداها و طرفداران آنها از تخریب دیگران کاندیداها پرهیز کنند و برنامه و توانایی ها خود را بیان کنند، گفت: کسی که به جای بیان توانایی و برنامه های خود دیگران را تخریب می کند معلوم است که خودش برنامه و توانایی ندارد.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به اتمام مذاکرات هسته ای گفت: مهمترین وظیفه دولت در پسابرجام حل مشکلات اقتصادی مردم و مبارزه با رکود اقتصادی و تلاش برای رونق اقتصادی در سایه اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه دندی به سفر ریاست محترم جمهوری به دو ایتالیا و فرانسه اشاره کرد و گفت: توافقنامه های مختلفی در این سفر امضا شده و امیدواریم برای کشور و ملت مفید و پرفایده باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب به ادامه بحث های هفته گذشته مبنی بر بیان معیار انتخاب اصلح از منظر حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری، به پنجمین معیار انتخاب اصلح پرداخت و گفت: یکی دیگر از ویژگی یک نماینده این است که نماینده باید شجاع باشد.

امام جمعه دندی گفت: در یکی از دوره های مجلس شورای اسلامی نمایندگانی بودند که در مقابل دشمن شجاعت نداشتند، اما چون ملت انقلابی و شجاع هستند نماینده آنها نیز باید شجاع باشد.

خطیب جمعه دندی با انتقاد از کسانی که به قدرت نظام اسلامی باور ندارند، گفت: اگر نماینده شجاع نباشد از توپ و تشر آمریکا و استکبار می ترسد.

حجت الاسلام حسینی نسب در پایان عین فرمایشات حضرت امام ره و مقام معظم رهبری در مورد این ویژگی نماینده را قرائت کرد و گفت:

امام خمینی ره می فرماید: سعی کنید مثل مرحوم مدرس را انتخاب کنید- البته مثل مدرس که به این زودی ها پیدا نمی شود، شاید آحادی مثل مدرس باشند- کسانی را که انتخاب می کنید باید مسائل را تشخیص دهند، نه از افرادی باشند که اگر روس یا آمریکا یا قدرت دیگری تشری زد بترسند، باید بایستند و مقابله کنند.

مقام معظم رهبری نیز می فرماید: نماینده مجلس باید در مقابل توپ و تشر این و آن خارجی، داخلی، زورگویان، قدرتمداران شجاع باشد. ماینده‏ مردم باید شجاع باشد. این ملت، ملت شجاع و آزاده‏ای است؛ ملتی است که تهدید قدرت های متکبر جهانی او را به عقب نمی‏نشاند. بنابراین نماینده‏ او هم باید شجاع باشد و نترسد؛ شجاعت در مقابل دشمن، شجاعت در مقابل باطل، شجاعت در پذیرش حرف حق.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 بهمن 9
زمان : ساعت 2:36 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381124
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا